Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jase6
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 12:11, 02 Maj 2012 Temat postu: Stukanie, klekotanie, zgrzyt przy wchodzeniu na obroty |
|
|
Witam.
Mam apke z 2001r, to juz rotax 122... ostatnio poszło mi łozysko na korbowodzie. pomtslałem ze zrobie generalke i wymienie cały wał wraz z łozyskami simeringami itd. po remoncie moto jezdzilo tak jak powinno lecz kilka dni cos zaczeło szwankowac a mianowicie silnik zaczał wydawac z siebie dziwieki ktorych nigdy nie slyszałem, nawet jak mi sie posypało to lozysko... wiedzialem ze cos jest nie tak lecz nadal jezdzilem moto do momentu gdy przy wchodzeniu do granicy 7 tys obrotów silnik glosno zazgrzytał, zaklekotał i wgl. to byl taki dzwiek jak z filmu sience fiction... zgasilem moto, odpalilem i powtorka- dopoki nie dochodzilem do 7 tys to silnik pracowal ok, jesli chcialem go wkrecic wyzej sytuacja sie powtórzyła. Nie mam pojecia co to moze byc... czy ktos z was spotkał sie z czyms podobnym? czy ktos wie co to moze byc? prosze o pomoc.
Ps. 400-500 km przed awaria korbowodu wymieniony był tlok wraz z jego łozyskiem. mechanik powiedzial ze ów łozyska nei bedzie trzeba wymieniac bo wytrzyma, wiec to lozysko przy tłoku nie bylo nowe. moze to jest przyczyną?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jase6 dnia Śro 12:12, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 13:22, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Rozbierz silnik i zobacz albo udaj sie do tego mechanika i powiedz mu ze coś złe zrobił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Śro 14:02, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ja miałem przy 7 tyś właśnie takie "dzwonienie" i pierścień na tłoku pękł i brzęczał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Śro 14:02, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jase6
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 14:38, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Pierscienie to raczej mogl bym wymienic sam, bez pomocy mechanika. Musze tam zajrzec jak bede miał chwile...
A czy przez to mogł sie uszkodzic cylinder lub tlok w jakims znacznym stopniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Śro 22:48, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
jeżeli pierścień pęknie w jakimś niefortunnym miejscu i wyskoczy potem to może narobić dużo szkód, w najgorszym wypadku mogło by się skończyć nawet na nowej tulei jeżeli ją głęboko zrysuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
triowalyoshi
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:02, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Przy kazdej wymianie tloka zmienia sie lozysko nie sluchaj magikow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Śro 23:05, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
w ogóle z zasady jak kupujesz komplet to lepiej założyć wszystkie te części nowe zamiast się pieprzyć, bo wszystko się elegancko dotrze i jest gitara!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pią 19:54, 04 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jak Ci mechanik moto robił to pociągnij go do odpowiedzialności i nie grzeb sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|