Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pią 22:52, 11 Mar 2011 Temat postu: SZYBKIE PYTANIE |
|
|
CZE mam szybkie pytanie do was mianowicie składam już silnik i jest problem bo zatarłem go przez dozownik zatkany i jak on ma być ustawiony ty znaczy jaka ta linka ma być długa ja miałem tak ze czerwone punkty się stykały ale jak kręciłem wiertarką to olej nie szedł nic a jak dałem tak jak teraz na zdjęciu to leci coś na maksa (żółte punkty) to dość mocno leci ale to jak cały gaz jest i Prośba niech ktoś u siebie zrobi takie zdjęcie jak ja zrobiłem bez dodawania gazu to zobaczę w jakiej pozycji jest to. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Predator565
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 23:02, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Słuchaj na luzie powinny te kreski byc równo.. i cała filozofia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pią 23:05, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
aha czyli od samego początku powinien łapać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Predator565
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 23:13, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
no tak
ty w ogole nie miałes smarowania... , najlepiej to ja po szlifie dałem z 1mm wiecej ponad norme i ma lepsze smarowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Sob 20:29, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
dobra zrobiłem lekko kopci jak jest ciepły i tak zostawię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 1:17, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ustawiasz na rowno z kreskami i nic nie ma prawa sie stac i nic nie kopci na cieplym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 13:37, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mam kolejne pytanie dziś kupiłem manometr (tester ciśnienia sprężania). Mam moto po remoncie no i oczekiwałem że będzie kompresja w granicach 8-9bar a wyszło mi 6.7bara i pytanko może to być tym spowodowane że moto na dotarciu zrobione z 10km xd i że był trochę zimny bo miałem 45* i co to może oznaczać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:20, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zle zrobiony remont...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 14:41, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
tzn tłok nowy na starym nicasilu, nowy korbowód, wszystkie łożyska, wszystkie uszczelki, simmeringi i płyny. Na pierwsze odczucie jest dużo mocniejsza, przedtem muliło przy ruszaniu miedzy 1-3tyś obr teraz niema takiego czegoś. no nie wiem co może być przyczyną na wakacje chyba dam tuleje wbić. Aha no i czytałem to niektórzy też mają od razu po remoncie nawet 5atm a po dotarciu nawet wzrasta im do 9 atm. No ale niektórzy mają 10atm od razu po remoncie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Nie 14:50, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Nie 14:57, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dotrzesz i będzie lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawiderr
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:26, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
wszystko sie ułożyć powinno , chyba że zły ci tłok dobrali bądź sam dobrałeś zły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pią 18:01, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kolejne pytanie dziś uruchomiłem zawór (języczek i elektromagnes działa) lecz pytanie zawór działa jak silnik zimny przy obrotach 0-2000 i 6-8 tys ale jak jest ciepły to tylko otwiera się przy 6 tyś a przy niskich już nie działa (czy tak ma być) i drugie pytanie jak przytrzymam ręką ten bolec z elektromagnesu to gasną wszystkie światła w moto (przygasają) jakby gdzieś zwarcie było ale możliwe że po prostu jest opór bo go ręką trzymam i tyle prądu bierze co o tym myślicie Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|