Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jony200
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 19:15, 29 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Mam problem z wkręcaniem się na obroty tj 6-7 tys i go zamula na 1-2 jeszcze nawet jakoś wchodzi ale na wyższych biegach nie ma szans ale jak go bujnę i trzymam na wysokich jest dobrze o co tu chodzi miał ktoś podobnie????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Sob 19:20, 29 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Stały zawór wydechowy, chodzi o to, że do 5 tys słabo idzie, później 6-7 przerywa i od 7 dostaje kopa? Musisz zmienić zawór na regulowany i będzie po sprawie, a jak nie to pozostaje redukcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jony200
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 12:03, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie w tym rzecz że nie mam zaworu wydechowego tzn powinien być kupiłem ją dwa tygodnie temu bez(sam elektromagnes i obudowa przy cylindrze)bez języczka i linki jakiś typ po chamsku w miejsce gdzie powinna wychodzić linka wstawił gumowego węża opaske na to i wkręcił śrubkę. Z tego co słyszałem to nie wina zaworu ale sam już nie wiem każdy mówi co innego więc ciężko wyczuć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 21:19, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli nie masz zaworu to jest to jego wina, innej opcji nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajewski2
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:39, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Czy to normalne że jak rano odpalam aprilke z ssaniem to ona dostaje takich dzikich obrotów(apka 24h na dworzu stoi) ? Potrafi się wbić nawet na 12 tys. i tak trzymac przez dłuższą chwilę. Czy tak powinno być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Wto 16:24, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Nienormalne.
Na zimnym sie nie powinno pałować po obrotach a co dopiero zeby sam wbijał na takie wartości.
Po odpaleniu powienien zostać na niskich obrotach(chyba wiadomo o jakie chodzi).
Sprawdź co za dysze masz wsadzone, wyczyść gaźnik oraz pożądnie wyreguluj, zobacz jaki świecaa ma kolor, filtr powietrza wyczyścić nie zaszkodzi przy okazji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamlot
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 21:12, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
a ja mam pytanie dotyczace zaworu ...
mianowicie czy mozna wymontowac zawor wydechowy ...
w mojej apce byl ten zaworek staly i go calkowicie wymontowalem ...
to dobrze czy zle ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 15:31, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Odkręciłeś cały zawór razem z zaślepką i zostawiłeś dziurę? -,- Teraz pomyśl logicznie - czy to dobrze, gdybyś wywiercił byle gdzie sporą dziurę w cylindrze? Odpalałeś ją w ogóle? Odkręć język od blaszki, i zaślep dziurę pozostałą po śrubie. Następnie tak zaślepioną blaszkę przykręć z powrotem... Tyle razy to było opisane, ludzie szukajcie i czytajcie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Śro 16:28, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
jak już było sprawdzone w praktyce: cylinder z zaworem MUSI MIEĆ ZAWÓR.Jak zrobiłeś zaślepkę to niszczysz silnik i tyle.Z praktyki ci też powiem że sezon max 2 i masz silnik do remontu po tym zabiegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 17:59, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
To czemu fabryka wypuszczała wersje RD bez zaworu (zawór stały)? Teoretycznie fakt że zawór cały czas jest zamknięty też może powodować "niszczenie silnika", bo powstają zawirowania spalin. Nie przesadzaj, już wiele osób zwróciło ci na uwagę, a tym klientów nie przyciągniesz.
Możesz napisać, że jeżdżenie z zaworem stałym bez języka, mocno zwiększa spalanie, bo to fakt (poprzednia rs z takim "zaworem" spalała nawet ponad 6l/100 bez problemu, obecna rs, przy dużo dynamiczniejszej jeździe, ale z regulowanym zaworem pali 4 - 5l) musisz po prostu cały czas używać wysokich obrotów i redukować, żeby utrzymywać prędkość. Na niskich obrotach, musisz bardzo otwierać przepustnice, żeby się silnik nie dławił itp itd, to są argumenty, a nie takie gadanie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marino dnia Śro 18:01, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Śro 18:27, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
A czytać ze zrozumieniem umiemy ?."MUSI MIEĆ ZAWÓR" napisałem czyli ALBO rególowany ALBO stały,nie może być tak że nie ma żadnego.Szły też oryginalne cylindry aprili bez żadnego zaworu ale w tedy budowa cylindra jest inna bo nie ma wogóle miejsca na zawór.Takie cylindry szły o ile się nie mylę w aprili classic 125 gdzie efekt pracy zaworu nie był potrzebny.
Jedz jeden z 2 na profesjonalne zawody gdzie rotax używa swoje silniki (nie tylko w motocyklach są montowane) i zapytajcie czy choć 1 zawodnik jeździ z zaślepionym zaworem beż żadnego zaworu.Popytajcie dlaczego zawór jest w silnikach 2T i po co ,pouczcie się trochę języków i poczytajcie fora zagraniczne na temat zaworu w rotaxie czy innym silniku tego typu. W tedy możemy zacząć normalną dyskusję na ten temat bo narazie to ja jestem namawiacz i bijący kokosy na wciskaniu kitu ludzią, może zmienie nazwę na Moto Amber Gold?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 18:38, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Wiadomo, ale jednak zauważ, że to nie jest forum profesjonalnych zawodów, czy użytkowników rs 125 ścigających się w pucharze polski 125 i nie każdy chce inwestować spore pieniądze, żeby dysponować pełną mocą. Oczywiście nie popieram tego, sam kupiłbym kompletny zawór, gdybym miał samą zaślepkę, bo nie lubię jeździć na "patentach". Ale, nie przesadzajmy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Katalonczyk
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 18:52, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
takie małe pytanko ;D Ile najlepiej nabić powietrza w opony ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Śro 19:34, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
CIŚNIENIE (JAZDA BEZ PASAŻERA)
Przód
1,8 bar
Tył
2,0 bar
CIŚNIENIE (JAZDA Z PASAŻEREM)
Przód
1,8 bar
Tył
2,3 bar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BCpowers
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpackie --> Lubaczów
|
Wysłany: Czw 15:55, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Gdzie dostanę naklejkę z tym aprilliowym lwem? Chodzi mi dokładnie o taką:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|