Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Wto 6:49, 08 Sty 2013    Temat postu:

z lewej strony silnika jest linka , wykręcona jest pewnie, weż klucz płaski 10 , i ją wkręc, ale żeby dobrze ustawić to zdejmij plastik to wtedy będziesz na półksiężycu widział

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jony200
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 14:40, 08 Sty 2013    Temat postu:

No właśnie a jak na tym półksiężycu to ustawić??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 16:41, 08 Sty 2013    Temat postu:

Kreska na półksięzycu powinna się zbiegać z tą drugą(nie wiem jak się ta część nazywa, lecz gdy odkręcisz to na pewno zauważysz)
Niżej daje link do foto, jak to ma wyglądać.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 17:04, 08 Sty 2013    Temat postu:

TeDeX a jak juz sie ustawi ten dozownik to gdzie te rorki podłaczyc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Wto 17:45, 08 Sty 2013    Temat postu:

wężyków nie odpinaj ! bo ci zacznie olej napieprzać, i się pewnie zapowietrzy dozownik.
po co odpinać , odkręcasz 3 śrubki żeby zdjąć plastik , i kręcisz śrubką przy lince


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jony200
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 21:00, 09 Sty 2013    Temat postu:

No u mnie dało radę ustawiłem to na tym półksiężycu tak jak powinno być i nie kopci,a chodzi o wiele lepiej niż wcześniej tylko nie wiem czemu powyżej 7tys miga mi kontrolka od oleju jak olej jest wie ktoś o co chodzi?Tak poza tematem z tyłu w kole to łożyska są wciskane czy jak bo w sobotę mam zamiar wymieniać i nie wiem czy trzeba je będzie wybijać??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Śro 22:24, 09 Sty 2013    Temat postu:

Może miga bo jest mało oleju?, przy 7k rpm są sporo wibracje i czujnik może się ruszać..

Co do łożysk w tylnym kole, to będziesz musiał ich wybić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jony200
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 13:55, 10 Sty 2013    Temat postu:

OK!Dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Czw 16:02, 10 Sty 2013    Temat postu:

Swoja droga uważaj na ten dozownik pompke i czysc co jakis czas, bo mi przez to zatarł sie cylinder

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jony200
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 13:34, 14 Sty 2013    Temat postu:

wie ktoś może o co chodzi z tym że jak stoję np w korku no to normalne że temperatura rośnie np do 80 stopni albo więcej nie ważne ale tylko przegazuję lekko parę razy i spada momentalnie do np 66 coś chyba jest zje ane no nie czujnik czy coś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gostas
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pleszew

PostWysłany: Pon 14:11, 14 Sty 2013    Temat postu:

W układzie chłodzenia jak wiesz jest obieg, stojąc w korku na biegu jałowym i wolnych obrotach obieg jest wolny, a gdy otworzysz przepustnice pompa wody napędzana od wału szybciej się obraca i obieg jest szybszy, przez co momentalnie napływa zimny płyn od strony chłodnicy, a gdy mamy obroty biegu jałowego na zamkniętej przepustnicy pompa wolno pracuje przez co płyn szybciej się nagrzewa w okolicach czujnika czyli w głowicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jony200
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 14:50, 14 Sty 2013    Temat postu:

Aha rozumiem dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jony200
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 13:47, 17 Sty 2013    Temat postu:

Witam to znów ja to moto już mnie rozpierdala.Tym razem jest coś z licznikiem a dokładniej z chyba ślimakiem.Licznik nie chodzi ale linka jest dobra i jak się kręci nią na dole wskazówka się rusza,może mi ktoś powiedzieć gdzie dokładnie powinna zachodzić ta blaszka od ślimaka bo wydaje mi się że ją obkręciło jest na górze prawie koło linki z lewej strony lekko zkrzywiona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swistek
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow

PostWysłany: Sob 23:20, 19 Sty 2013    Temat postu:

miałem ten sam problem i to była wina ślimaka Smile niestety w moim wypadku musiałem wymienić cały ;d nie jestem pewien czy da się to jeszcze naprawić i chętnie się dowiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
menkol
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:17, 20 Sty 2013    Temat postu:

Witam, czy dostanę gdzieś specjalny klucz do regulacji sprzęgła ? I czy takowy w ogóle istnieje. Z góry dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 87 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin