Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Wto 6:49, 08 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
z lewej strony silnika jest linka , wykręcona jest pewnie, weż klucz płaski 10 , i ją wkręc, ale żeby dobrze ustawić to zdejmij plastik to wtedy będziesz na półksiężycu widział
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jony200
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 14:40, 08 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie a jak na tym półksiężycu to ustawić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 16:41, 08 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Kreska na półksięzycu powinna się zbiegać z tą drugą(nie wiem jak się ta część nazywa, lecz gdy odkręcisz to na pewno zauważysz)
Niżej daje link do foto, jak to ma wyglądać.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 17:04, 08 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
TeDeX a jak juz sie ustawi ten dozownik to gdzie te rorki podłaczyc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Wto 17:45, 08 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
wężyków nie odpinaj ! bo ci zacznie olej napieprzać, i się pewnie zapowietrzy dozownik.
po co odpinać , odkręcasz 3 śrubki żeby zdjąć plastik , i kręcisz śrubką przy lince
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jony200
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 21:00, 09 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
No u mnie dało radę ustawiłem to na tym półksiężycu tak jak powinno być i nie kopci,a chodzi o wiele lepiej niż wcześniej tylko nie wiem czemu powyżej 7tys miga mi kontrolka od oleju jak olej jest wie ktoś o co chodzi?Tak poza tematem z tyłu w kole to łożyska są wciskane czy jak bo w sobotę mam zamiar wymieniać i nie wiem czy trzeba je będzie wybijać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Śro 22:24, 09 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Może miga bo jest mało oleju?, przy 7k rpm są sporo wibracje i czujnik może się ruszać..
Co do łożysk w tylnym kole, to będziesz musiał ich wybić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jony200
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 13:55, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
OK!Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzeszczany
|
Wysłany: Czw 16:02, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Swoja droga uważaj na ten dozownik pompke i czysc co jakis czas, bo mi przez to zatarł sie cylinder
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jony200
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 13:34, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
wie ktoś może o co chodzi z tym że jak stoję np w korku no to normalne że temperatura rośnie np do 80 stopni albo więcej nie ważne ale tylko przegazuję lekko parę razy i spada momentalnie do np 66 coś chyba jest zje ane no nie czujnik czy coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gostas
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pleszew
|
Wysłany: Pon 14:11, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
W układzie chłodzenia jak wiesz jest obieg, stojąc w korku na biegu jałowym i wolnych obrotach obieg jest wolny, a gdy otworzysz przepustnice pompa wody napędzana od wału szybciej się obraca i obieg jest szybszy, przez co momentalnie napływa zimny płyn od strony chłodnicy, a gdy mamy obroty biegu jałowego na zamkniętej przepustnicy pompa wolno pracuje przez co płyn szybciej się nagrzewa w okolicach czujnika czyli w głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jony200
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 14:50, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Aha rozumiem dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jony200
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 13:47, 17 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Witam to znów ja to moto już mnie rozpierdala.Tym razem jest coś z licznikiem a dokładniej z chyba ślimakiem.Licznik nie chodzi ale linka jest dobra i jak się kręci nią na dole wskazówka się rusza,może mi ktoś powiedzieć gdzie dokładnie powinna zachodzić ta blaszka od ślimaka bo wydaje mi się że ją obkręciło jest na górze prawie koło linki z lewej strony lekko zkrzywiona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swistek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krakow
|
Wysłany: Sob 23:20, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
miałem ten sam problem i to była wina ślimaka niestety w moim wypadku musiałem wymienić cały ;d nie jestem pewien czy da się to jeszcze naprawić i chętnie się dowiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
menkol
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:17, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, czy dostanę gdzieś specjalny klucz do regulacji sprzęgła ? I czy takowy w ogóle istnieje. Z góry dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|