Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:05, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wyciek miedzy katalizatorem a wydechem (no przy podłączeniu do cylindra,mam nadzieje,ze wiecie o co mi chodzi) moje pytanie jaka tam jest uszczelka? Oring czy jaka ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wandet dnia Pon 11:16, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Pon 13:52, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
normalna , jak zdejmiesz to zobaczysz, ona jest zbrojona.
a skoro ci leci plyn, to uszczelka poszla pod cylindrem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:11, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ale płyn leci z bloku z tej dziurki nie z rury, jak wygląda sprawa z korbowodem ? trzeba cały blok na pół czy tylko z boku tą pokrywke taką ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Pon 18:19, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ale żeby co zrobić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:23, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
zdjąć cylinder, bo nie wiem czy uszczelka pod głowicą czy cylindrem(sprawdze jak mi przyjdą uszczelki) no i jak sciągnąc cylinder z tłokiem ? bo nie chciałbym za bardzo rozpoławiać bloku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Pon 18:54, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
jeżeli pod głowicą ( w co wątpie ) to i tak musisz ściągać cylek
a jak pod cylindrem , to bez tłoka, bo po co
czyścisz poprostu miejsce po starej uszczelce, a z komory korbowodowej to rórka i ciągniesz jak ja xd
nie dobry płyn ,ale lepsze to niż rozpoławiane silnika , a później silikon uszczelka silikon cylek i zkręcasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wicher
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:58, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ja jeszcze ponowie moje pytanie czy ktoś do rotaxa do 122 (Dell’Orto VHST 28 ) wsadzał dysze 185 i czy miał problem z wyregulowaniem? Na jakim rowku iglica była? Jak nie 185 to jaką? Najlepiej jak by się wypowiedział ktoś kto sam wymieniał i regulował?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wicher dnia Wto 7:59, 19 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 14:30, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Najlepiej chodzi na dyszy ~120, kolega ma 160 włożoną ale ma wydech arrowa i pali 7 - 8l. Ja mam full serię odblokowaną z zaworem regulowanym i pali koło 5, dysza dokładnie 120.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Wto 17:22, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ja mam 122 dysze ,nowy tłok , odblokowany wydech orygniał , końcówka Conti co dziwne , lepiej chodzi ,nie muli i mniej pali xd
a ze spalaniem to ciężko u mnie , bo zawsze po mieście jak wariat jeżdżę i pali niecałe 7 l
a tak to sądze że zejdę poniżej 5l
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:27, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
DULEK RS albo ktoś inny moglibyście dokładniej opisać jak zdjąć ten cylinder bez rozpoławiania bloku? krok po kroku ( bo nie bardzo zrozumialem )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 20:36, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Odkręcasz, zawór membranowy wyjmujesz go razem z gaźnkiem, spuszczasz płyn, i odkręcasz 4 nakrętki.. w ogole patrzyłeś na ten cylinder?..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:41, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
a co z tłokiem i korbowodem ? przecież jak tak zostawie to potem od dołu tłoka nie wsadzę ?
a to, że trzeba odkręcić zawór membranowy i 4 śrubki to ja wiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wandet dnia Wto 20:43, 19 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 20:43, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A co chcesz tłok w 2t wkladać od góry? to jak wtedy założysz tłok na korbe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Wto 20:44, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wandet a da się inaczej? WTF?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 20:45, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Szymon, w 4t da się jak najbardziej, bo korbowód odkręcisz od wału. Natomiast w 2t to ja nie wiem jak On chce to zrobic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|