Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:46, 19 Mar 2013    Temat postu:

no myślałem,zeby wyciągnąc cylinder a tłok ustawić tak aby wystawał ale pierścionki w środku, wyciągnąć zawleczke i cylinder z tłokiem wyciągnąć ale nie mam pojęcia czy tak się da w rs'ce dlatego pyta. No przecież jak wyciągnę tłok to juz go nie wsadzę ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Wto 20:47, 19 Mar 2013    Temat postu:

się rozumie, że chodzi o 2t, chyba że ma to RS w 4t, ale wątpie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:48, 19 Mar 2013    Temat postu:

nie no rs'ka w 2T i własnie w tym jest problem, ze nie bardzo z 2T miałem doczynienia wiec prosiłbym o radę jak to zrobić aby wymienić tą uszelke pod cylindrem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 20:49, 19 Mar 2013    Temat postu:

A czemu masz go potem nie wsadzić?. Jeżeli masz zdolności manualne to dasz rade.. chyba że nie potrafisz ścisnąć dwóch pierścieni i wtedy nałożyć cylek na tłok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:51, 19 Mar 2013    Temat postu:

czyli normalnie wyciągnąć cylinder bez żadnych dodatkowych prac a potem poprostu ze zdolnościami manualnymi wsadzić tłok z powrotem na cylinder ? ( dodam,ze jest zestaw polini 160cc nie wiem czy to robi jakąś różnice?)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wandet dnia Wto 20:56, 19 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Wto 21:06, 19 Mar 2013    Temat postu:

a jaką ma robić różnice ? ten sam rozmiar, odkręcasz 4 śruby , łatwo nie jest bo u mnie trzeba się było troszkę pogimnastykować , ale poszło , cylek idzie w górę pomału , ale uważaj na tłoka, żeby się nie porysował

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:37, 19 Mar 2013    Temat postu:

No też mi sie tak wydawało, ze żadną.. ale wiesz spytać nie grzech lepiej być pewnym Smile
ok,dzieki panowie za pomoc na pewno skorzystam.. Very Happy jak jutro przyjdą uszczelki to sie za to biorę i najwyżej jeszcze będę pytać na bieżąco.W 4T wymiana uszczelki czy tam cylindra wydaje sie,ze była gorszą sprawą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:18, 20 Mar 2013    Temat postu:

poda ktoś wszystkie rozmiary simeringów do rotax 122 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaziu92
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:34, 20 Mar 2013    Temat postu:

kupował ktoś uszczelniacze lag do Aprili RS 125 2005r ze stronki moto125.pl?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Śro 13:37, 20 Mar 2013    Temat postu:

Człowieku, najpierw poczytaj o tym sklepie, zobacz jak ludzie się na jego temat wypowiadają, a dowiesz się że renoma tego sklepu jest PRO i nie trzeba się obawiać.

Także bierz śmiało i nie pacz na cene.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaziu92
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:46, 20 Mar 2013    Temat postu:

dzięki wielkie za inforamcje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:00, 20 Mar 2013    Temat postu:

to znowu ja Wink ściągłem cylinder i teraz moje pytanie mam uszczelki, jedną na wydech drugą na zawór wydechowy trzecia na membranowy, oring na głowice i zostają mi 3, wszystkie ten sam kształt (pod cylinder)i moje pytanie mam zakładać wszystkie trzy ? ;o i czy jest jakaś ich kolejność ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Śro 16:01, 20 Mar 2013    Temat postu:

Zakładasz najcieńszą chyba że masz próg na gładzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:03, 20 Mar 2013    Temat postu:

a co z pozostałymi ? do czego one są ?
a jak jest próg to co ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wandet dnia Śro 16:07, 20 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jony200
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 16:57, 21 Mar 2013    Temat postu:

Wie ktoś może o co kaman z tym że do 3tys nie da sie praktycznie ruszyć zamula moto i gaśnie dopóki zawór się nie zamknie przy 3tys,powyżej jest ok co to może być.Dodam że wcześniej nie było w ogóle zaworu wiec na niskich cały czas miał muła więc nie wiem o co tu chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 94 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin