Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:46, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
no myślałem,zeby wyciągnąc cylinder a tłok ustawić tak aby wystawał ale pierścionki w środku, wyciągnąć zawleczke i cylinder z tłokiem wyciągnąć ale nie mam pojęcia czy tak się da w rs'ce dlatego pyta. No przecież jak wyciągnę tłok to juz go nie wsadzę ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Wto 20:47, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
się rozumie, że chodzi o 2t, chyba że ma to RS w 4t, ale wątpie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:48, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
nie no rs'ka w 2T i własnie w tym jest problem, ze nie bardzo z 2T miałem doczynienia wiec prosiłbym o radę jak to zrobić aby wymienić tą uszelke pod cylindrem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 20:49, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A czemu masz go potem nie wsadzić?. Jeżeli masz zdolności manualne to dasz rade.. chyba że nie potrafisz ścisnąć dwóch pierścieni i wtedy nałożyć cylek na tłok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:51, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
czyli normalnie wyciągnąć cylinder bez żadnych dodatkowych prac a potem poprostu ze zdolnościami manualnymi wsadzić tłok z powrotem na cylinder ? ( dodam,ze jest zestaw polini 160cc nie wiem czy to robi jakąś różnice?)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wandet dnia Wto 20:56, 19 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Wto 21:06, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
a jaką ma robić różnice ? ten sam rozmiar, odkręcasz 4 śruby , łatwo nie jest bo u mnie trzeba się było troszkę pogimnastykować , ale poszło , cylek idzie w górę pomału , ale uważaj na tłoka, żeby się nie porysował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:37, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No też mi sie tak wydawało, ze żadną.. ale wiesz spytać nie grzech lepiej być pewnym
ok,dzieki panowie za pomoc na pewno skorzystam.. jak jutro przyjdą uszczelki to sie za to biorę i najwyżej jeszcze będę pytać na bieżąco.W 4T wymiana uszczelki czy tam cylindra wydaje sie,ze była gorszą sprawą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:18, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
poda ktoś wszystkie rozmiary simeringów do rotax 122 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaziu92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:34, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
kupował ktoś uszczelniacze lag do Aprili RS 125 2005r ze stronki moto125.pl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Śro 13:37, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Człowieku, najpierw poczytaj o tym sklepie, zobacz jak ludzie się na jego temat wypowiadają, a dowiesz się że renoma tego sklepu jest PRO i nie trzeba się obawiać.
Także bierz śmiało i nie pacz na cene.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaziu92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:46, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki wielkie za inforamcje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:00, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
to znowu ja ściągłem cylinder i teraz moje pytanie mam uszczelki, jedną na wydech drugą na zawór wydechowy trzecia na membranowy, oring na głowice i zostają mi 3, wszystkie ten sam kształt (pod cylinder)i moje pytanie mam zakładać wszystkie trzy ? ;o i czy jest jakaś ich kolejność ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Śro 16:01, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zakładasz najcieńszą chyba że masz próg na gładzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:03, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
a co z pozostałymi ? do czego one są ?
a jak jest próg to co ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wandet dnia Śro 16:07, 20 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jony200
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 16:57, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wie ktoś może o co kaman z tym że do 3tys nie da sie praktycznie ruszyć zamula moto i gaśnie dopóki zawór się nie zamknie przy 3tys,powyżej jest ok co to może być.Dodam że wcześniej nie było w ogóle zaworu wiec na niskich cały czas miał muła więc nie wiem o co tu chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|