Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciors125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 16:01, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki za pomoc a to tylko do tych starszych moto potrzebny był moduł zaworu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pią 16:09, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
do każdej rs do zaworu potrzebny jest moduł przecież silnik ten sam wszędzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PeeTER
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 20:52, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zamontuje ten licznik rowerowy w RS ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pią 21:40, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
PeeTER napisał: |
Zamontuje ten licznik rowerowy w RS ?
[link widoczny dla zalogowanych] |
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIE USMIALEM TAK SIE NA TYM FORUM JESZCZE NIGDY !
jestes BOGIEM! HAAHAHHAHAHAHA:D kocham cie! ;******
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PeeTER
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 21:58, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
heh... nie ma za co ! z wzajemnością !!! ;** xDD ^^
no bo już mnie wkur$%^& że licznik mi nie działa a ślimaka nie mogę znaleść ;((
to zaczynam kombinować xD ;D
Polecam się na przyszłość jak będziesz miał doła ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gielu
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Sob 7:44, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Fajny taki licznik, liczy spalanie kalorii w czasie jazdy na RS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PeeTER
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Nie 8:14, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
mam dosyc łatwe pytanie ;p
Czym sie rozni tuleja od nicasilu? jakie sa wady/zalety co lepsze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 10:39, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz tuleje możesz robić chyba do 5 szlifów na jednej tulei, teoretycznie moto bardziej będzie się grzało, jest cięższa, i może się łatwiej zatrzeć bo nicaiyl działa jak powłoka ochronna tak szybko się nie zatrze, stawia mniejsze opory na tłoku, koszt nicasilu (odnowy)500zł a tuleji 350zł Lecz ponoć nie różni się osiągami czy masz tuleje czy nicasil więc polecam tuleję jednak jak chcesz nicasil kup zamiennik oryginalnego cylindra MITAKA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Nie 11:05, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a nicasilu wstawic do oryginalnego cylka nie mozna? z tego co napisales wynika ze nicasil jest bezpieczniejszy jezeli chodzi o zatarcie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RSiak93 dnia Nie 11:15, 08 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 12:11, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
w oryginalnym cylku JEST nicasyl jak się zetrze możesz go wymienić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gielu
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 13:04, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Może odpowie mi ktoś kto robił remont, ile kosztują łożyska, tłok, tarcze sprzęgła, tak orientacyjnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 20:36, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ja robilem tarcze 120zł~~, tłok 350zł~~ łożyska zabij mnie ale nie wiem ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
VenoM
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Pon 1:17, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moze i glupie pytanie ale czy ktos moglby mi powiedziec gdzie jest wlew oleju do skrzyni w rs 12 08 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DedE
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 16:58, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
na lewym deklu.
Na zdjęciu zaznaczyłem czerwoną obwódką :
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DedE dnia Pon 16:59, 09 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|