Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 114, 115, 116 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika

PostWysłany: Pią 14:18, 21 Cze 2013    Temat postu:

wszystko zalezy od silnika i dysz, nie ma określonej pozycji trzeba regulować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:37, 22 Cze 2013    Temat postu:

wandet napisał:
pisałem już w dziale "nasz maszyny" ale nikt mi nie odp, mianowicie dotarłem apke i chciałem ją troche sprawdzić 6 bieg, 140km/h i tyle.. obroty sie zatrzymały ~11tys. nigdy jej tak nie kręciłem wiec o tym nie wiedziałem.. zjechałem z drogi i na luzie ją próbowałem wkręcić doszło do 11 spadł do 10,5 wzrosło znowu spadło do 10 i tak cały czas.. czego moze to być wina? dyszy ? bo jest mała bodajże 130.. czy jakiejś blokady? ogólnie kupiłem apke z cylkiem 160 wiec myślałem, że ją gość całkowicie odblokował i specjalnie sie nawet nie przyglądałem no ale teraz to w sumie nie wiem.. czego to moze być wina, że nie kręci sie wyzej?


sprawdziłem przełożenia jak pisaliście i z przodu jest 14 zębów.. (ps.może to być wina przełożeń? przecież na jałowym też maksymalnie takie obroty osiąga Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Sob 11:16, 22 Cze 2013    Temat postu:

Jeśli z przodu masz 14 to normalny vmax.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:24, 23 Cze 2013    Temat postu:

z tyłu 38 zapomniałem napisać, a jakie przełożenia żeby te 170 szła? Razz ii czy jest w przyspieszeniu jakaś ogromna różnica czy nie wielka? bo teraz ma zajebiste Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika

PostWysłany: Nie 0:35, 23 Cze 2013    Temat postu:

17/40 i powinna na zdrowym silniku iść 170, różnica nie wielka ale odczuwalna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonMorelli
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:57, 23 Cze 2013    Temat postu:

Witam,
Mam pewien problem dotyczący mojej apki z 2008 r. Od pewnego czasu zauważylem ze system w niej wyłącza się i gasi jedncześnie silnik ( szczególnie podczas próby ruszenia oraz na biegu jałowym). Na wyświetlaczu wtedy jest pustka i motocykl nie reaguje na próby uruchomienia i dopiero po zresetowaniu (tj. wyciągnięciu kluczyka i ponownym przekręceniu) wszystko się włącza, lecz problem pojawia się ponownie. Aby ruszyc trtzeba mu po prostu przycisnąć.

P.S Problem najczęsciej pojawia sie po przejechaniu kilku km.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc.

Pozdrawiam,
Adrian


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kasta18
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 16:04, 23 Cze 2013    Temat postu:

Witam mam takie pytanko czy warto odblokować moduł ducati 7800 przy polini 160 ( po tulejowaniu sekcja B, na dotarciu '600 km dopiero' )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 16:08, 23 Cze 2013    Temat postu:

600km to już dotarta, jeżeli docierasz w taki sposób jak chinola to pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kasta18
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 16:25, 23 Cze 2013    Temat postu:

nie docieram go jak chiniola, około 50 km temu rozbierałem silnik(problem ze skrzynia był) i tłok idealny zero przedmuchu itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomek13217
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:07, 23 Cze 2013    Temat postu:

Witam
Mam problem z zaworem wydechowym w mojej Aprilii RS 125 2012r . Mianowicie po ściągnięciu blokady AlphaTechnik i podpięciu wszystkich wtyczek zawór otwiera się na 2 sek tylko gdy wskazówka jest na 8 tyś RPM po tym znowu się zamyka. przez to podczas jazdy zawór jest cały czas zamknięty. Gdy podpinam zawór na ostro do akumulatora to wszystko działa ok. Dodam jeszcze że mam moduł AC-34 z wbudowanym sterownikiem zaworu wydechowego.
Z góry Dziękuje za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CoTyChcesz
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lipsko

PostWysłany: Nie 23:28, 23 Cze 2013    Temat postu:

Z tego co kojarzę to AC -34 nie miały wmontowanego sterownika tylko AC29. W dodatku jak masz RS z 2012r to lepiej idź do serwisu, bo jeszcze będzie że grzebałeś i cofną Ci gwarancję. Nie wiem jak jest w renomowanych serwisach, ale wydaje mnie się że mogą Ci się do tego dopieprzyć.

Teraz panowie ja potrzebuję pomocy, otóż, wymieniam w mojej RS sprzęgło, kupuję EBC, tzn z tego co wiem to najlepsze na rynku do RS, co za tym idzie, chciałem się zapytać czy powinienem je zostawić na 24h w oleju, tak mi podpowiada człowiek który nauczył mnie składać motocykle od podstaw, ale jak to mówi "włoskiego gówna się nie tykam, tylko Honda" więc nie wiem jak to będzie z tymi do RS. Do tego istnieje tylko jedna regulacja oleju, tam na pompce, po boku od dekla nad sprzęgłem, ale nie wiem gdzie jest regulacja i nie wiem jak się ustawia dawkę, zawsze pracowałem przy 4t, czyli był tylko olej przekładniowo silnikowy. Więc prosił bym o pomoc panowie, liczę na was. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pon 0:01, 24 Cze 2013    Temat postu:

Nie którzy mówią tak a nie którzy tak, ja osobiście jak przy swojej to robiłem to nie wkładałem do oleju wcześniej i śmigała jak ta lala Wink

A jeśli chodzi o tą pompke to nie wiem o co CI chodzi? Very Happy

Chcesz sobie wyregulować dawke oleju do paliwa czy jak? Przecież nie ma dawkowania oleju przekładniowego, masz tam mokre sprzęgło czyli sprzegło cały czas pływa w oleju.

BTW. Masz chyba stosunkowo młoda apke i już Ci tarcze na sprzegle poszły?o.O


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Pon 7:53, 24 Cze 2013    Temat postu:

A co to za różnica czy młoda czy stara? Smile
Wszystko zależy od eksploatowania i przebiegu. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CoTyChcesz
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lipsko

PostWysłany: Pon 9:42, 24 Cze 2013    Temat postu:

Mordeczko, nie chodzi mi o olej przekładniowy tylko olej idący z dozownika do cylindra, mówię o tej pompce co wyglądą jak gaźnik od piły, po lewej stronie, właśnie nie wiem czy się ustawia ten olej czy on sam dozuje, nie chcę przytrzeć cylka. Apka ma już 13 albo 14 tys km przejechane, zmieniłem w niej tłoczek przy 12tys bo akurat miałem hajsik i początek sezonu, a wystraszyłem się bo traciła na mocy i to znacznie, ledwo co podrywa koło z 1 biegu, a kolega na yzf 125 ma nieco gorsze przyspieszenie, ale wiem że to sprzęgło. Swoją drogą miał bym prośbę, macie może gdzieś w garażu linkę? Bo chcę wiedzieć jaką długość mają oryginalne bo kupiłem za długą i kurde mam problem z była dedykowana do RS, więc planuję kupić drugą tylko nie chcę znowu strzellić gafy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pon 10:53, 24 Cze 2013    Temat postu:

Tak właśnie zalęzy od eksploatacji ale jeśli przy takim małym przebiegu padają już tarcze sprzęgła to musiała być ładnie katowana bo sprzęgło w rs spokojnie wytrzymuje przebiegi 20-30tys.

Przeciez żeby rozebrac sprzegło nie musisz zdejmować pompy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 114, 115, 116 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 115 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin