Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Wto 13:01, 13 Sie 2013    Temat postu:

na moto125 nie ma żadnych danych właśnie ;/
dzięki za odp ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Peti
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:32, 13 Sie 2013    Temat postu:

Mam pytanie czy moduł zaworu wydechowego Ducati 7800 jest jakoś blokowany? tzn trzeba tam coś wiercić żeby go odblokować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 14:19, 13 Sie 2013    Temat postu:

Moduły zaworów nie były blokowane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karolek1337
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 17:40, 13 Sie 2013    Temat postu:

dudson napisał:

karolek1337, może klekotać łańcuch, spróbuj sprecyzować skąd dokładnie klekocze


No to łańcuch klekocze tak z przodu za osłonką. I pytanie teraz czy to jakiś zły objaw / normalny, nasmarować go?
I jeszcze jedno, dość cięzko jedynka mi wchodzi, olej wymieniałem niedawno więc nie tu problem leży. Co może być tego powodem lub co można zrobić by jakoś to wyregulować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 18:28, 13 Sie 2013    Temat postu:

jak mi ciężko wchodziła 1 i 2 to miałem te tryby plastikowe pęknięte po wymiane wchodziły mięko teraz już troche twardziej ale nic nie zgrzyta więc nawet dekla nie ściągam bo jest ok Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Wto 21:54, 13 Sie 2013    Temat postu:

to normalne klekotanie, u Kuchara jest to samo Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Danon123
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 11:05, 14 Sie 2013    Temat postu:

Siemka.
Jako iż wiem że znacie sie na apriliach chce się pilnie dowiedzieć czy świece BR10EG/ES mają być z krótkim czy długim gwintem do mojej GS.
Naprawdę pilne!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Śro 11:14, 14 Sie 2013    Temat postu:

Literka "E" oznacza długość gwintu(19mm) wiec jaki cudem chcesz kupić br10eg/es z krótkim gwintem?Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Śro 11:15, 14 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Danon123
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 11:21, 14 Sie 2013    Temat postu:

No ok ale jakie były montowane świece w Apriliach GS 125 1999 z krótkim czy długim gwintem? nie moge sprawdzić jaką mam teraz gdyż nie mam apki u siebie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Śro 11:30, 14 Sie 2013    Temat postu:

Według serwisówek powinna być BR10EG, lecz sam jeżdżę na BR8ES i jest dobrze, jedna różnica między nimi to taka że miałem 4 sztuki BR10EG i każda padła po paru kilometrach(max 10km), natomiast na BR8ES, jeżdżę już 2 sezon i nie ma z nią problemów.

//Edit:
Żeby nie było wątpliwość BR10EG i BR8ES są z długimi gwintami - takie idą do RS.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Śro 11:31, 14 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Danon123
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 11:37, 14 Sie 2013    Temat postu:

Teraz mam BR8ES i padła najprawdopodobniej bo na innych świecach iskra jest. Kupię jednak BR8ES wczoraj jeździłem i pięknie szła dlatego nie będę zmieniał na BR10 tylko zostane przy BR8 Wink dzięki wielkie!

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danon123 dnia Śro 11:40, 14 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Muminek
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ras Bananas Koło Lublina

PostWysłany: Sob 23:14, 17 Sie 2013    Temat postu:

Witam . Po oddaniu apki do mechanika i rozblokowaniu jej wystąpiły straszne wibracje .
Odblokowany został zawor , i czy to z tego powodu wyzszych obrotw dostaje dużych drgań.??Wymieniany byl rowniez simer na wale.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Sob 23:24, 17 Sie 2013    Temat postu:

Zapewne po wymianie simeringu na wale nie ustawił trybów od wałka wyważającego i stad są drgania. Rozbierz lewy dekiel, zdejmij sprzęgło i ustaw tryby od wału i wałka, co do ustawienia to poszukaj na forum było o tym pisane nie raz.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 12:56, 19 Sie 2013    Temat postu:

jaki powinien być poziom płynu chłodniczego na postoju. Ostatnio miałem poniżej minimum to dolałem do max potem zaczeło kapać teraz na zimnym jest idealnie z minimum a na rozgrzanym jest max ? To dobrze ? Myślę że nie mam nigdzie wycieku tylko jak płyn jest max na zimnym to jak zwiększy objętość to którędy ucieka ? Jest jakiś odpowietrznik czy go nie ma, gdzie się nadmiar wylewa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pon 13:11, 19 Sie 2013    Temat postu:

Ma być między minimum a maksimum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 125 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin