Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Sob 20:20, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Na narkomana i poszło. Teraz tylko pytanie
Tłoczki w zacisku tył chodzą luźno (zacisk po regeneracji) a mimo to na nowych klockach trzyma mi tarcze. Może być to wina pompki? Dodam że nie działa mi czujnik stopu, więc moja teoria że za małe ciśnienie mi nabija ;D
Co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
panzmiasta
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:15, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Zawsze ale to zawsze osiągi są gorsze na żeliwie . Przykład crf 250 i rmz250 ... nicasyl i żeliwo , crf szybciej się wkręcała na obroty , olej po 10h był ciemnawy , suzi zaciągała mułem , olej po 40 minutach robił się szarawy - tłok z pierścieniami miał o połowę krótszy przebieg - na żeliwie się szybciej wyciera , nicasyl jest o niebo twardszy i daje pierścieniowi mniejszy poślizg , lepiej odprowadzając ciepło z tłoka , na ori cylindrze można przelatać do 10 tłoków , na żeliwie po jednym tłoku robi się próg i trzeba robić szlif , każdy szlifierz jeśli się mu powie że ma to chodzić w żeliwie robi od razu większy luz żeby się nie zatarło ... Na dojazdy do szkoły nieistotne ale na hamowni lub wyścigach żeliwo pada jak mucha .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciejrs125
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob 22:41, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
siema , przy gazniku 28 dellorto w rsce z prawej strony koło śrubki od powietrza jest takie plastikowe pokrętło od czego to jest ? :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 22:47, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
regulacja obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciejrs125
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob 22:58, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
na wolnych tak ? bo wiem że przy lince jest regulacja obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 23:22, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciejrs125
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie 1:36, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
tylko że jak tym kręce to w sumie nic takiego sie niedzieje , gdy dam na maxa bez zmian jak przykładowo w połowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 1:42, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
tylko kręcisz w lewo i prawo czy też jeździsz, jak pojeździsz lub chociaż przegazujesz to będzie widać różnice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciejrs125
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie 2:01, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
a powiedz mi czy dellorto 28 PHBH powinna być gdzieś jakaś uszczelka ? ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Nie 13:15, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Marchewa666 napisał: |
Na narkomana i poszło. Teraz tylko pytanie
Tłoczki w zacisku tył chodzą luźno (zacisk po regeneracji) a mimo to na nowych klockach trzyma mi tarcze. Może być to wina pompki? Dodam że nie działa mi czujnik stopu, więc moja teoria że za małe ciśnienie mi nabija ;D
Co wy na to? |
up
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciejrs125
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie 19:21, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
rozmiar simmerów na wał wie ktoś jakie są rs 125 rotax 122
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chudy9
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:30, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie jak te elementy sie nazywaja dokladnie bo wyrobilo sie w mojej rsce i wypadalo by wymienic [link widoczny dla zalogowanych] I jeszcze nazwe tej gumy co siedzi przy piascie z zebatką. Dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 20:35, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak to się nazywa, ale tak się składa że posiadam coś takiego na sprzedaż
Jak masz fejsa to na pw podesle to ci wyśle fote czy o to aby na pewno ci chodzi ale to jest to cięgno przy dźwigni zmiany biegów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SnoopDogg dnia Nie 20:36, 13 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chudy9
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:40, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ale masz nowe czy uzywka bez luzów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 20:46, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
używane, ale to jest praktycznie jak nowe, od 2012r bodajże bo kupowałem dźwignie zmiany biegów i to cięgno też mi dał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|