Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Sob 20:20, 12 Kwi 2014    Temat postu:

Na narkomana i poszło. Teraz tylko pytanie
Tłoczki w zacisku tył chodzą luźno (zacisk po regeneracji) a mimo to na nowych klockach trzyma mi tarcze. Może być to wina pompki? Dodam że nie działa mi czujnik stopu, więc moja teoria że za małe ciśnienie mi nabija ;D
Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
panzmiasta
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:15, 12 Kwi 2014    Temat postu:

Zawsze ale to zawsze osiągi są gorsze na żeliwie . Przykład crf 250 i rmz250 ... nicasyl i żeliwo , crf szybciej się wkręcała na obroty , olej po 10h był ciemnawy , suzi zaciągała mułem , olej po 40 minutach robił się szarawy - tłok z pierścieniami miał o połowę krótszy przebieg - na żeliwie się szybciej wyciera , nicasyl jest o niebo twardszy i daje pierścieniowi mniejszy poślizg , lepiej odprowadzając ciepło z tłoka , na ori cylindrze można przelatać do 10 tłoków , na żeliwie po jednym tłoku robi się próg i trzeba robić szlif , każdy szlifierz jeśli się mu powie że ma to chodzić w żeliwie robi od razu większy luz żeby się nie zatarło ... Na dojazdy do szkoły nieistotne ale na hamowni lub wyścigach żeliwo pada jak mucha .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciejrs125
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański

PostWysłany: Sob 22:41, 12 Kwi 2014    Temat postu:

siema , przy gazniku 28 dellorto w rsce z prawej strony koło śrubki od powietrza jest takie plastikowe pokrętło od czego to jest ? :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 22:47, 12 Kwi 2014    Temat postu:

regulacja obrotów Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciejrs125
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański

PostWysłany: Sob 22:58, 12 Kwi 2014    Temat postu:

na wolnych tak ? bo wiem że przy lince jest regulacja obrotów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 23:22, 12 Kwi 2014    Temat postu:

tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciejrs125
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański

PostWysłany: Nie 1:36, 13 Kwi 2014    Temat postu:

tylko że jak tym kręce to w sumie nic takiego sie niedzieje , gdy dam na maxa bez zmian jak przykładowo w połowie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 1:42, 13 Kwi 2014    Temat postu:

tylko kręcisz w lewo i prawo czy też jeździsz, jak pojeździsz lub chociaż przegazujesz to będzie widać różnice

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciejrs125
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański

PostWysłany: Nie 2:01, 13 Kwi 2014    Temat postu:

a powiedz mi czy dellorto 28 PHBH powinna być gdzieś jakaś uszczelka ? ;>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Nie 13:15, 13 Kwi 2014    Temat postu:

Marchewa666 napisał:
Na narkomana i poszło. Teraz tylko pytanie
Tłoczki w zacisku tył chodzą luźno (zacisk po regeneracji) a mimo to na nowych klockach trzyma mi tarcze. Może być to wina pompki? Dodam że nie działa mi czujnik stopu, więc moja teoria że za małe ciśnienie mi nabija ;D
Co wy na to?


up


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciejrs125
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański

PostWysłany: Nie 19:21, 13 Kwi 2014    Temat postu:

rozmiar simmerów na wał wie ktoś jakie są rs 125 rotax 122

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chudy9
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:30, 13 Kwi 2014    Temat postu:

Panowie jak te elementy sie nazywaja dokladnie bo wyrobilo sie w mojej rsce i wypadalo by wymienic [link widoczny dla zalogowanych] I jeszcze nazwe tej gumy co siedzi przy piascie z zebatką. Dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 20:35, 13 Kwi 2014    Temat postu:

nie wiem jak to się nazywa, ale tak się składa że posiadam coś takiego na sprzedaż Very Happy

Jak masz fejsa to na pw podesle to ci wyśle fote czy o to aby na pewno ci chodzi Very Happy ale to jest to cięgno przy dźwigni zmiany biegów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SnoopDogg dnia Nie 20:36, 13 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chudy9
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:40, 13 Kwi 2014    Temat postu:

Ale masz nowe czy uzywka bez luzów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 20:46, 13 Kwi 2014    Temat postu:

używane, ale to jest praktycznie jak nowe, od 2012r bodajże bo kupowałem dźwignie zmiany biegów i to cięgno też mi dał Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 170 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin