Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
noname
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 25 Sty 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:50, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Po co mam dokręcać z wyczuciem jak mogę dokręcić kluczem dynamometrycznym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Nie 10:56, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Znalazłem takie coś, ale to nie z forum rs, a fiata 125p więc nie można brać tego do siebie w 100%.
Trzy kroki :
1. 30 Nm
2. 70 Nm
3. 110 Nm
Robisz na własną odpowiedzialność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majka11
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Nie 13:18, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Kuchar napisał: |
Znalazłem takie coś, ale to nie z forum rs, a fiata 125p więc nie można brać tego do siebie w 100%.
Trzy kroki :
1. 30 Nm
2. 70 Nm
3. 110 Nm
Robisz na własną odpowiedzialność. |
Chłopie co ty gadasz
Na 110 nm się koło dokreca
Jaki masz rozmiar gwintu to Ci powiem jakim momtem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Nie 13:28, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
no takie info na forum 125p znalazłem jak dokręcali głowice. ;D
Kij wie jaki tam jest rozmiar
edit :
Co do dokręcania kół też nie ma odpowiedniej zasady, każdy pojazd ma inaczej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kuchar dnia Nie 13:30, 04 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 14:21, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Głowica 30Nm, a płaszcz wodny czyli ta obudowa co jest dokręcana na 4 imbusy dokręcasz z momentem 10Nm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rimmonize
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: Nie 16:48, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć,
co myślicie o czymś takim: [link widoczny dla zalogowanych]
Jest to nowy cylek, tańszy o ok. 300 zł niż w Polsce.
Czy lepiej wstawiać tuleje? (która wyszłaby ok. 800zł)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
noname
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 25 Sty 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:26, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Majka11 napisał: |
Chłopie co ty gadasz
Na 110 nm się koło dokreca
Jaki masz rozmiar gwintu to Ci powiem jakim momtem |
Gwint 8mm tam jest.
TeDeX napisał: |
Głowica 30Nm, a płaszcz wodny czyli ta obudowa co jest dokręcana na 4 imbusy dokręcasz z momentem 10Nm |
Na 100% ? skąd takie info ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 22:31, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
noname napisał: |
TeDeX napisał: |
Głowica 30Nm, a płaszcz wodny czyli ta obudowa co jest dokręcana na 4 imbusy dokręcasz z momentem 10Nm |
Na 100% ? skąd takie info ? |
Informacje z serwisówki rotaxa 122.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
noname
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 25 Sty 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:02, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ok,dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Warzywek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prudnik (opolskie)
|
Wysłany: Pon 7:12, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie, jest problem. W trakcie dzisiejszej przejażdżki moja raptorka najprawdopodobniej zaczęła łapać lewe powietrze, a mianowicie przy odkręcaniu manetki na dolnych obrotach jest buuuuuuu i do tego strasznie wolno schodzi z obrotów i zawiesza się na około 3 tyś zanim zejdzie na wolne. Dodatkowo bardziej dymi. Możecie mi wymienić wszystkie miejsca z których może łapać lewe powietrze? (z okolic gaźnika coś syczy jakby powietrze łapało ale nie mogę tego namierzyć)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzeszczany
|
Wysłany: Pon 11:01, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Wawrzywek sprawdz kruciec ssący, filtr może jest gdzies nie szczelnie, może coś nie jest dokręcone w ukladzie paliwowo powietrznym i zasysa lewe powietrze.
Panowe teraz pytnie ode mnie
1. Mam problem z 1 biegiem czasami wchodzi a czasami w ogóle nie chce sie wrzucic, inne biegi wchodzą bez problemu co mogło się zepsuć?
2. Do układu chlodzenia dostaje mi sie powietrze bo po pewnym czasie w zbiorniczu sie przelewa. Nie wydaje mi się żeby to była uszczelka pod głowicą bo powoli się zbiornik napełnia i motor nie kopci na biało. Gdzie jeszcze może układ łapać to powietrze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RemoCrx90
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 16:56, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
witam ponawiam pytanie bo bez odpowiedzi
niedawno kupiłem apke i juz zobaczyłem ze miala zawalony zawor wydechowy i zatarty elektromagnes , po wyczyszczeniu i nasmarowaniu wszystko gra ale nie do konca Smile odpale zawor sie otwiera po 3 tys sie zamyka i kreci tylko do 7-8 nie chce go otworzyć , podejrzewam ze to moduł , podczas jazdy na 1, 2 nie przeskoczy i szarpie przy 7-8 a jak wbije 3 dojdzie do 7 szarpnie z pięć razy i przeskoczy wyrywajac kierownice i wtedy juz idzie do 12 gdzie szukac przyczyny ? Proszę o odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Wto 19:53, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Dobra, zluzowałem, może jej nie sprzedam. Po przekalkulowaniu wyszło mi że apka wciągnęła jakieś 7l/100km. Nie jeździłem szybko, bo około 100km/h. Sprawdziłem świece, a ona czarna. Dzisiaj rozbieram gazior, patrzę, dysza 100. No to myk iglica, a ona na najniższym rowku. Wziąłem ją na 2 od góry, złożyłem, gaźnik przeczyściłem, wylądował na swoim miejscu. Pytanko takie czy montować seryjną dyszę czy może większą, apka full odblokowana a więcej niż 130km/h nie chciała iść. Sytuacja w ogóle po zmniejszeniu powietrza a podniesienia paliwa powinna sie poprawić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mlody
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 564
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Śro 21:13, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Podejdzie mi ten czujnik do apki 2004r ?
Wcześniejszy, który miałem wyglądał tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gawronek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:41, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Młody podejdzie
Co do lewego powietrza to sprawdź króciec i membranki.
co do lewackiego powietrza w ukladzie chlodzenia to sprawdz termostat i wszystkie węże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|