Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 174, 175, 176 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
noname
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 25 Sty 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:50, 04 Maj 2014    Temat postu:

Po co mam dokręcać z wyczuciem jak mogę dokręcić kluczem dynamometrycznym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Nie 10:56, 04 Maj 2014    Temat postu:

Znalazłem takie coś, ale to nie z forum rs, a fiata 125p więc nie można brać tego do siebie w 100%.
Trzy kroki :

1. 30 Nm
2. 70 Nm
3. 110 Nm

Robisz na własną odpowiedzialność. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majka11
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Nie 13:18, 04 Maj 2014    Temat postu:

Kuchar napisał:
Znalazłem takie coś, ale to nie z forum rs, a fiata 125p więc nie można brać tego do siebie w 100%.
Trzy kroki :

1. 30 Nm
2. 70 Nm
3. 110 Nm

Robisz na własną odpowiedzialność. Very Happy

Chłopie co ty gadasz
Na 110 nm się koło dokreca
Jaki masz rozmiar gwintu to Ci powiem jakim momtem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Nie 13:28, 04 Maj 2014    Temat postu:

no takie info na forum 125p znalazłem jak dokręcali głowice. ;D
Kij wie jaki tam jest rozmiar Razz

edit :

Co do dokręcania kół też nie ma odpowiedniej zasady, każdy pojazd ma inaczej. Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kuchar dnia Nie 13:30, 04 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 14:21, 04 Maj 2014    Temat postu:

Głowica 30Nm, a płaszcz wodny czyli ta obudowa co jest dokręcana na 4 imbusy dokręcasz z momentem 10Nm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rimmonize
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Nie 16:48, 04 Maj 2014    Temat postu:

Cześć,
co myślicie o czymś takim: [link widoczny dla zalogowanych]
Jest to nowy cylek, tańszy o ok. 300 zł niż w Polsce.
Czy lepiej wstawiać tuleje? (która wyszłaby ok. 800zł)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
noname
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 25 Sty 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:26, 04 Maj 2014    Temat postu:

Majka11 napisał:

Chłopie co ty gadasz
Na 110 nm się koło dokreca
Jaki masz rozmiar gwintu to Ci powiem jakim momtem


Gwint 8mm tam jest.

TeDeX napisał:
Głowica 30Nm, a płaszcz wodny czyli ta obudowa co jest dokręcana na 4 imbusy dokręcasz z momentem 10Nm


Na 100% ? skąd takie info ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 22:31, 04 Maj 2014    Temat postu:

noname napisał:


TeDeX napisał:
Głowica 30Nm, a płaszcz wodny czyli ta obudowa co jest dokręcana na 4 imbusy dokręcasz z momentem 10Nm


Na 100% ? skąd takie info ?


Informacje z serwisówki rotaxa 122.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
noname
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 25 Sty 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:02, 04 Maj 2014    Temat postu:

Ok,dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Warzywek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prudnik (opolskie)

PostWysłany: Pon 7:12, 05 Maj 2014    Temat postu:

Panowie, jest problem. W trakcie dzisiejszej przejażdżki moja raptorka najprawdopodobniej zaczęła łapać lewe powietrze, a mianowicie przy odkręcaniu manetki na dolnych obrotach jest buuuuuuu i do tego strasznie wolno schodzi z obrotów i zawiesza się na około 3 tyś zanim zejdzie na wolne. Dodatkowo bardziej dymi. Możecie mi wymienić wszystkie miejsca z których może łapać lewe powietrze? (z okolic gaźnika coś syczy jakby powietrze łapało ale nie mogę tego namierzyć)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Pon 11:01, 05 Maj 2014    Temat postu:

Wawrzywek sprawdz kruciec ssący, filtr może jest gdzies nie szczelnie, może coś nie jest dokręcone w ukladzie paliwowo powietrznym i zasysa lewe powietrze.

Panowe teraz pytnie ode mnie
1. Mam problem z 1 biegiem czasami wchodzi a czasami w ogóle nie chce sie wrzucic, inne biegi wchodzą bez problemu co mogło się zepsuć?

2. Do układu chlodzenia dostaje mi sie powietrze bo po pewnym czasie w zbiorniczu sie przelewa. Nie wydaje mi się żeby to była uszczelka pod głowicą bo powoli się zbiornik napełnia i motor nie kopci na biało. Gdzie jeszcze może układ łapać to powietrze??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RemoCrx90
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 16:56, 06 Maj 2014    Temat postu:

witam ponawiam pytanie bo bez odpowiedzi
niedawno kupiłem apke i juz zobaczyłem ze miala zawalony zawor wydechowy i zatarty elektromagnes , po wyczyszczeniu i nasmarowaniu wszystko gra ale nie do konca Smile odpale zawor sie otwiera po 3 tys sie zamyka i kreci tylko do 7-8 nie chce go otworzyć , podejrzewam ze to moduł , podczas jazdy na 1, 2 nie przeskoczy i szarpie przy 7-8 a jak wbije 3 dojdzie do 7 szarpnie z pięć razy i przeskoczy wyrywajac kierownice Smile i wtedy juz idzie do 12 gdzie szukac przyczyny ? Proszę o odpowiedz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Wto 19:53, 06 Maj 2014    Temat postu:

Dobra, zluzowałem, może jej nie sprzedam. Po przekalkulowaniu wyszło mi że apka wciągnęła jakieś 7l/100km. Nie jeździłem szybko, bo około 100km/h. Sprawdziłem świece, a ona czarna. Dzisiaj rozbieram gazior, patrzę, dysza 100. No to myk iglica, a ona na najniższym rowku. Wziąłem ją na 2 od góry, złożyłem, gaźnik przeczyściłem, wylądował na swoim miejscu. Pytanko takie czy montować seryjną dyszę czy może większą, apka full odblokowana a więcej niż 130km/h nie chciała iść. Sytuacja w ogóle po zmniejszeniu powietrza a podniesienia paliwa powinna sie poprawić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 564
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Śro 21:13, 07 Maj 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Podejdzie mi ten czujnik do apki 2004r ?
Wcześniejszy, który miałem wyglądał tak:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gawronek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:41, 07 Maj 2014    Temat postu:

Młody podejdzie Smile

Co do lewego powietrza to sprawdź króciec i membranki.

co do lewackiego powietrza w ukladzie chlodzenia to sprawdz termostat i wszystkie węże Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 174, 175, 176 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 175 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin