Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emiljano11
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koło wawy
|
Wysłany: Nie 14:19, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
wszystko się da, a nie sam tylko mam kolege który jest elektrykiem powiedział żębym mu tylko schemat dał to zrobi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
emiljano11
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koło wawy
|
Wysłany: Nie 18:50, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra teraz mam inne pytanko, gdzie znajduje się poduł zapłonowy w aprili gs 125 z 2001r. pod siedzeniem pasażera jest tylko ten moduł od zaworu i żadnego innego nie ma. Proszę o szybką odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Nie 22:41, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
wiem ze było to tysiące razy na forum ale każdy pisze co innego jedni ze 500 km a inni ze wcale wiec ile mam w końcu docierać tylko tłok w nikasilu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 22:49, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
możesz od razu dawać nie tak jak w przypadku żeliwnej tulei ale zaleca się te 150-200km oszczędzania silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
natcomp712
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Nie 22:54, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Najważniejsze to pilnuj temp ja to zignorowałem i tera po 300km tłok ma już luzy i ciężko 160 złapać co przed wyminą tłoka nie było problemem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Puchaty
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 17:05, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
zależy jaki tłok masz włożony...
A ja mam pytanie, gdzie się reguluje dawkę oleju??
Kurde Adrian Ty kiedyś pisałeś, że pod lewą owiewką, ale za kutasa nie wiem gdzie, rozkręciłem boczek, tam przy silniku plastykową drugą obudowę, ale żeby tam coś do regulacji było to tylko taka linka. Bo żre mi oleju jak głupia..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawciors125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 17:50, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Pod lewą owiewka taki srebrny dekielek na 3 śruby wchodzą tam wężyki od oleju.Jak to odkręcisz to tam będziesz maiła takie 2 kreski to one muszą się schodzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Wto 18:41, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dawaj co jakiś czas w pizde i zwalniaj silnikiem I pilnuj tempretury i pilnuj zeby ktos z tylu nie jechal bo moze sie nie spodizewac ze zaraz zaczniesz zwalniac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Wto 22:00, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
na lince co idzie tam gdzie te 2 wężyki musi byc regulacja ale rzeczywiście 2-kreski muszą się schodzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Czw 21:14, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
gdzie znajduja sie dysze w dellorto 34 gaznik w rotax 123
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacaaa
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 22:38, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
W RS w nowej budzie, jeśli mam rozblokowany moduł bez zaworu regulowanego, świeci się EFI i wykrzyknik. Będę mógł teraz jakoś rozpoznać kiedy brakuję już oleju? Czy po prostu trzeba być czujnym i zerkać pod to siodełko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawciors125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:44, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Normalnie zapala się wykrzyknik i taki symbol oleju. A że wykrzyknik pali się cały czas to tylko symbol oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacaaa
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 0:25, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki wielkie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ironman333
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Nie 8:54, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
jezeli kierunki z prawej mi działaja elegancko a lewa strona nie miga w ogole i miga mi podswietlenie licznika i postojowka to co moze byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Nie 10:18, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
waldorm napisał: |
Dawaj co jakiś czas w pizde i zwalniaj silnikiem I pilnuj tempretury i pilnuj zeby ktos z tylu nie jechal bo moze sie nie spodizewac ze zaraz zaczniesz zwalniac |
mi mechanik powiedział że moja apka zatarła się dlatego że miałem duze obroty 11k, a potem odpuscilem calkiem gaz i twierdzi ze wtedy nie ma smarowania xq
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|