Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pią 21:56, 05 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
1. Te dwa kabelki na bank są od trąbienia, sam klakson powinien być z lewej strony pod chłodnicą.
2. Czujnik jest przy pompce hamulcowej, jak spojrzysz na dźwignie hamulca to troszkę z tyłu masz pompe, a na górze czujnik idą do niego dwa kable. Sam czujnik wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest on ciśnieniowy musi być 0.5 bar, jeżeli czujnik nie zwiera to spróbuj go odkręcić i przeczyścić.
3. Przy klamce masz regulacje, naciągni linke i będzie git.
Kuchar napisał: |
coś takiego : [link widoczny dla zalogowanych]
Szukając go przy prawej nodze czy tam dźwigni znajdziesz go bez problemu. |
Ten czujnik jest przy klamce przedniego hamulca, z tyłu jest taki jaki ja podałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Pią 22:00, 05 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
W sumie to oby dwa podobne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Pią 22:51, 05 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli rska strzeliła mi marchewe 15 cm przy kręceniu rozrusznikiem to ile mam kompersji? XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Pią 23:10, 05 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Gdyby strzeliła pietruszkę to szłoby określić ile, ale w tym wypadku nie jestem jasnowidzem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Pią 23:16, 05 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
na końcu była niebieska, liczy się? A tak na serio, strzeliła bo tak, czy remoncik? Kranik zakręcony 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gawronek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 17:54, 06 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
zmierz manometrem to bedziesz widzial ile masz komprechy ;d moja ma 9,5 a czasem strzela ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cukier
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SJZ
|
Wysłany: Sob 21:30, 06 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
TeDeX napisał: |
1. Te dwa kabelki na bank są od trąbienia, sam klakson powinien być z lewej strony pod chłodnicą.
2. Czujnik jest przy pompce hamulcowej, jak spojrzysz na dźwignie hamulca to troszkę z tyłu masz pompe, a na górze czujnik idą do niego dwa kable. Sam czujnik wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest on ciśnieniowy musi być 0.5 bar, jeżeli czujnik nie zwiera to spróbuj go odkręcić i przeczyścić.
3. Przy klamce masz regulacje, naciągni linke i będzie git.
Kuchar napisał: |
coś takiego : [link widoczny dla zalogowanych]
Szukając go przy prawej nodze czy tam dźwigni znajdziesz go bez problemu. |
Ten czujnik jest przy klamce przedniego hamulca, z tyłu jest taki jaki ja podałem |
Ad1. Klaksonu tam nie mam, więc musiał się go pozbyć...
AD2. Jutro będę się tym zajmował ponieważ nie miałem czasu za bardzo...
Ad3. Trochę podregulowałem to nie gaśnie, ale dalej czuć jakby chciała ruszyć...
Kuchar tak jak pisze TeDeX wysłałeś linka do hamulca ręcznego
Panowie jeszcze jedną rzecz zauważyłem... Mianowicie obrotomierz mi coś nie funguje... Dokładnie wygląda to tak: Odpalam wskazówka obrotomierz wskazuje zero... Kilka razy się pobawię gazem to podskoczy kilka razy i znowu wskazuje zero... Nie wiecie co to może być...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Nie 14:51, 07 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Gawronek, dzięki, myślałem że muszę włożyć worek śniadaniowy do otworu na świece, jak wybuchnie to kompresja powyżej bara, dzięki żeś mnie z błędu wyprowadził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fox2plus
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:15, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
czym wyczyścić od środka dyfuzor (środek kret się do tego nadaje) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Pon 18:30, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
kret jak najbardziej się nadaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 18:57, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
jak masz druciaka na długim przewodzie to też się nada i na wiertarkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fox2plus
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:00, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
za duzo roboty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Pią 21:20, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Bardzo ważne pytanie. Mitaka, nowy kit na chujowym nikasilu, czy tuleja żeliwna w obecny cyl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 11:30, 14 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Siema robiłem góre silnika i mam pytanie odnośnie uszczelek zaworu,
Ten uszczelniacz którą stroną na języczek ? Grubszą w strone silnika czy grubszą w stronę obudowy ?
Oring ma być dociskany przez sprężyne do obudowy ?
Ściągałem to na szybko i się nie przypatrzyłem. Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fox2plus
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
|