Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Se7en
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 13:34, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ta moc jeśli spada to o wiele? Mnie interesuje tylko to, żeby ta Aprilka wyjeździła te 15tyś km a na mocy aż tak mi nie zależy, dlatego, że dotychczas jeździłem bez zaworu wydechowego i też mi to nie przeszkadzało Bynajmniej te 120km/h musi być! Teraz kompresje mam około 1,2 bar o.O Więc muszę na ten cylinder wydać jak najmniej z powodu takiego, że czeka mnie kupno kompletnego zaworu wydechowego, króćca, oponki tył, tarczy hamulcowej przód, pompy hamulcowej tył, naprawienie luzów przy dźwigni zmiany biegów (nie wiem jak to się nazywa - w każdym razie kupno części sprawnych bez luzów), no i jeszcze kilka rzeczy z pewnością się znajdzie. Więc jak widać wydatków sporo a już kur*icy dostaję jak nie mogę polatać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Sob 14:09, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Według Maistra to na tulei max pewnie 80km/h.
A ja mam tuleje i użytkuje, i wg mnie jest to samo co nikasil. Jaka jest różnica? No więc na nikasilu cylinder aż tak się nie zużywa, zwyczajnie wrzucasz nowy tłok jeżeli nie ma ubytków w powłoce.
Na tulei natomiast przehonujesz o pare setek i wrzucisz wtedy nowy tłok. Tuleja bardziej się nadaje do RSek używanych na codzień a nie na weekend, gdyż jakikolwiek remont na nikasilu to problem.
Opory tarcia tłoka pewnie będą podobne, różnica jaka jest pomiędzy dobrą tuleją a dobrym nikasilem jest znikoma, wszystko zależy od spasowania tłoka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Se7en
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 20:11, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie Czyli jeśli cylinder mam uszkodzony to wbijam tuleje by nie zwiększać dodatkowo sporych kosztów.
A poza tym, gdy pójdę do owego zakładu, to muszę im podać np. z allegro dostępne do kupna wymiary tłoków aby wiedzieli jaka musi być średnica. Jeśli się mylę, to poprawcie. Jeśli nie, dzięki wielkie (podejrzewam, że podaje pierwszy najmniejszy wymiar)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fullpower
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:20, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Witam czy jak zastosuje luz montażowy 0.02mm do tłoka vertex to będzie git cylinder na nikasilu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fullpower dnia Sob 21:21, 03 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Sob 23:02, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Za mało, lepiej będzie na 0.05/0.04
Se7en-zasada zazwyczaj jest taka, że masz tłok-dopiero wtedy honujesz/nabijasz. Jeżeli oddasz do profesjonalnej firmy to od razu Ci tłok dobierze do danej tulei
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Sob 23:05, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ja słyszałem ze dla vertexa i nicasilu 0.02 jest okej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Sob 23:06, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
A to rzeczywiście TedeX, musiałem coś jebnąć ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Se7en
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 0:10, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
A znasz marchewa lub zna ktoś taką dobrą firmę, do której wysyłam cylinder i potem mi go odsyłają wraz z tłokiem? ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fullpower
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:32, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedzi ja byłem u gościa który się tym zajmuje i oglądał mój cylek i mówił że jest git tylko miałem wątpliwość co do tego 0.02
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fullpower dnia Nie 0:32, 04 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zemsta13
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:42, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam mały problem z moją RS'ką z 2004 roku. Chodzi o to, że w ogóle nie wbija się w rezo i ma problemy z wkręcaniem się na wysokie obroty, na luzie potrafi wbić się do około 13 tysięcy, ale w trakcie jazdy dochodzi do 10 tysięcy i więcej nie idzie.
Ktoś wie co może być przyczyną?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Nie 15:20, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dyfuzor zablokowany, słaba kompresja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 15:51, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zawor wydechowy sprawny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Strupek99
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: Nie 20:35, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Może masz stały zawór wydechowy bądź zablokowany dyfuzor.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zemsta13
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:54, 05 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dyfuzor na pewno nie jest zablokowany bo latem było w miarę ok, wbijał się w rezo, wchodził na obroty.
Kompresja raczej słaba nie jest, niedawno zostało zrobione tulejowanie oraz założono tłok marki Wossner.
Jak sprawdzić spawność zaworu wydechowego? I czy przyczyną może być rownież rozregulowany gaźnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Pon 14:20, 05 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Najprawdopodobniej wina zaworu wydechowego, pewnie linka wypadła, urwała się albo elektromagnes przestał działać.
Gaźnik może mieć wpływ, ale w pierwszej kolejności zajrzałbym do zaworu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|