Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Strupek99
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: Pon 15:55, 05 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Znajdz elektromagnes (uniesiesz bak, będzie on z prawej strony obok akumulatora) gdy znajdziesz to sprawdz czy elektromagnes działa, uruchom Apkę i wkręć ją w rezo gdy przekroczy 7/8tyś obrotów ten tłoczek elektromagnesu powinien się schować .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Strupek99 dnia Pon 15:57, 05 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zemsta13
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:46, 05 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jutro postaram się wszystko zobaczyć i dam znać, dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefnsk
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jessheim
|
Wysłany: Pon 23:23, 05 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Siemanko
Mam pytanko bo widzialem ze ktos napisal ze olej do przekladni musi byc motocyklowy.
Ja kupilem olej 75w90 firmy K2 tyle ze tam pisze samochodowy czy to jest jakas roznica w oleju 75w90 motocyklowym a samochodowym ? Czy moge stary wymienic na ten K2?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Pon 23:36, 05 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jest różnica, kiedyś wlałem samochodowy i nie szło jeździć ( sprzęgło się ślizgało).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fox2plus
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:43, 05 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
jescze dodam jak sie reguluje sprzeglo bo na bank postawisz to pytanie
Na klamce sprzęgła wyreguluj żeby była odkręcona mniejsza połowa śruby, potem odkręcasz plastikową zaślepkę na dekielku, odkrecasz kontrę, dokręcasz śrubę do takiego stopnia aż pojawi się opór, kontrujesz i zakręcasz zaślepkę.
Potem wystarczy przy klamce tak wyregulowac żeby koniec klamki (kuleczka na końcu klameczki) wciskała się 1,5 cm i w tym momencie sprzęgło zaczynało działać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Wto 0:02, 06 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tzn, chłopaki, ja latałem przez chwilę na magnatecu 10w40 i też działał xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefnsk
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jessheim
|
Wysłany: Wto 0:29, 06 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tak sie tylko pytam bo nie wiem czy po zmianie oleju jest potrzeba wyregulowac sprzeglo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Wto 1:09, 06 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Różnie to bywa, u mnie zwykle trzeba było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefnsk
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jessheim
|
Wysłany: Wto 9:46, 06 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Czy ktos ma moze patent jakis jak mu sie stacyjka zblokuje lub zamek od siedzenia i kluczyk nie chce sie przekrecic. Moto stalo w garazu i taki problem mam aktualnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zes
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 10:33, 06 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
W sklepach motoryzacyjnych sa takie szpraje do konserwacji zamkow, ewentualnie wd-40 nic innego do glowy nie przychodzi....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefnsk
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jessheim
|
Wysłany: Pią 16:44, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Siemanko Dzis postanowilem wyregulowac troche aprilie bo wczesniej nie chodzil dobrze.
Problem twki w tym ze nie wiem o co jej chodzi.
Wczesniej musialem ruszac na ssaniu, dysza 120.
Przestawilem zabek na pierwszy od gory wczesniej byl na 3 od gory.
Srubka od dawki wykrecona na 4,5 pelnych obrotow, Mam staly zawor ale wsadzalem palca do cylindra to jest caly schowany nie wystaje,
Aprilia na nowych ustawieniach da sie rade ruszyc bez ssania ale jest spory mol trzeba ruszac spokojnie, szybko nie ruszysz bo jest buuuuu. Jak stoi to bez ruszania gazu to gasnie po 3-4 sekundach.
Ale jak ustawilem srubke na 2 pelne obroty wykrecone, to normalnie utrzymuje obroty, ale za to sie bez ssania nie da ruszyc.
Jeszcze na luzie gdy daje gazu to na srubce z 2 obrotami wykreconbymi ma mula od 6 tys trzeba podkrecac ja zeby wyzej szla,
Za to jak na 4,5 pelnych to wykreconych to o wiele ladniej sie wkreca wyzej i wogule lepiej.
Co moge zrobic co sadzicie moze kupic mniejsza dysze, niz 120 ktos mial taka sytuacje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefnsk
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jessheim
|
Wysłany: Sob 21:24, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Siemanko Aprilia rs 2006
Dzis zmierzylem kompresje w Aprili i wyniosla tylko 8 bar, co mnie zdziwilo bo mam na faktourze ze byl wymieniony 2 lata temu caly cylinder oryginalny od poprzedniego wlasiciela.
Jak to u was jest, jaka wy macie kompresje, czy byscie jeszcze przejezdzili jeden sezon na takiej ?
Jak robic remont jesli cylinder nie ma rys to wystarczy tylko wymienic tlok ? czy lepiej caly cylek? chodzi mi czy bedzie duza roznica ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Sob 21:49, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Kij z tego, że 2 lata temu wymieniany jak może już mieć nabite z 20k od tego czasu.
8 bar? Raczej bym zaryzykował i przelatał sezon.
Cylinder to już zależy czy masz nicasil czy tuleje, w opcji pierwszej oddajesz cylinder do honowania, zmieniasz na nowy, albo wbijasz tuleje, a w opcji drugiej sam szlif ( 4/5 dych ) i wsiooo.
Zapomniałem dodać, do zestawu nowy tłoczek oczywiście
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kuchar dnia Sob 21:49, 10 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
DrajverQ4
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: Sob 22:09, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam 8.5 bara. 07 r.
I też nie wiem czy remontować czy nie. Moto tylko na jeden sezon, więc raczej zostawię. No i ja nie nagrzewałem mocno moto do mierzenia. Ale najważniejsze w sumie, jak ładnie silnik pracuje i ładnie moto śmiga to można zostawić .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefnsk
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jessheim
|
Wysłany: Sob 22:13, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Aprilia 2006 rok 17000 tys przebiegow wszystko bylo robione w serwisie nawet faktury mam na zmiane oleju jakis simeringow , membran i innych takich, cylinder oryginalny wiec nicasil. Za rok wymienie cylinder.
Doczytalem sie ze trzeba kompresje sprawdzac na cieplym silniku, wiec jak stopnieje snieg sprawdze raz jeszcze.
Dzieki za odpowiedz.
Mam jeszcze pytanie bo skoro trzeba sprawdzac na cieplym to roznica w kompresji powinna byc wieksza czy mniejsza na cieplym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|