Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pi0trek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prudnik
|
Wysłany: Nie 21:22, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jak tam z tymi olejami Motul 710? Na allegro jest w cenie od 40 do 66zł, zastanawiam sie czy brać najtańszy czy moze okazać się podróbką? Jak myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Nie 21:46, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Najlepiej znaleźć jakiś uczciwy warsztat co nie będzie sprzedawał kitu.
Co do oryginalności Motula to poczytaj sobie na necie czym się różni, bo pamiętam, że były jakieś różnice widoczne gołym okiem między oryginalnym, a podrabianym Motulem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pi0trek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prudnik
|
Wysłany: Nie 22:15, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Zamawiał ktoś kiedys na allegro u użytkownika "FILTRY_Gdansk"? Na internecie w temacie o podróbkach piszą że w 100% polecaja ale jednak tu jest najtańszy. Poza tym wszystkie tematy o podrabianych olejach dotycza tych silnikowy wiec może tych do mieszanki nie podrabiają?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 22:56, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] zamów u nich sprawdzony sklep byłem osobiście z 15 razy w sezonie po oleje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pi0trek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prudnik
|
Wysłany: Nie 23:06, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ok, zamówione! Dzięki wielkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maister
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pon 20:12, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
głowica z rotax 123 pasuje to rotax 122?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaktusek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa :)
|
Wysłany: Sob 19:21, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie czym nasączacie filtr pwietrza? może być lekko motulem 710? i 2 bo paliwo nie dochodzi i cieknie mi z filtra paliwa tam na gaźniku, Wy to tylko przykręcacie czy kleicie też? leci mi na około help pls
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Nie 11:59, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Możesz nasączyć tym olejem, a co do drugiego to nie wiem za bardzo o co Ci chodzi.
Jeżeli leje Ci się naokoło filtra powietrza i paliwo nie dochodzi to jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że jest on zatkany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaktusek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa :)
|
Wysłany: Nie 20:54, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
pogrzebałem, jest ok ale przy niskich obrotach dodam gazu zbyt szybko to się nie chce wybić takie buu, myślę że za dużo paliwa w miesance a wstępnie wykręciłem 2.5 obrotu, 1k na wolnych to też chyba za mało, myślicie że 2k będzie ok? i jeszcze zostaje na obrotach a dziwne bo nigdzie się lewy wiater nie dostaje, iglica na drugim ząbku od góry, a gdyby tak ustawić jeden do góry hmm odczuje różnice mocy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zes
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 10:59, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
To że nie schodzi z obrotów to może być tak, że przepustnica Ci się przycina ew linka gazu, sprawdź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mlody
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 564
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Sob 12:53, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Gdyby zawór nie zamykał się w 100% to możliwe byłoby to, że w przedziale obrotów 1-3k nie ma czym jechać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Muminek
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ras Bananas Koło Lublina
|
Wysłany: Sob 16:16, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Pytanie dotyczące śruby łączącej ramę, wachacz i silniki razem. Chodzi o nakrętek która jest po prawej stronie w jakiej pozycji powinna być gdy dokrecam śrubę. Maksymalnie zakręcona czy odkręcona?
Drugie pytanie dotyczy śrub mocujących amortyzator które są pod wachaczem. Są na tulejkach i czy powinny mieć luz na boki czy powinny znajdować się tam podkładki które będą im to uniemozliwiały?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bahu234
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 21:10, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Siemanko mam aprilie rs 125 na gazniku 28 mm ale siedzi w niej dysza glowna 170 o.O przez co duzo pali i nie idzie jej wyregulowac i moje pytanie brzmi czy wsadzajac dysze glowna np 116 musze zmienic jeszcze te 2 poboczne proporcionalnie zeby nie mulila ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Nie 21:47, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Będziesz musiał zmienić najprawdopodobniej wszystko, położenie iglicy, mieszankę paliwowo-powietrzną i wolne obroty, ale to akurat najmniejszy problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Muminek
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ras Bananas Koło Lublina
|
Wysłany: Pon 0:24, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Mam problem gdyż został mi jeden kabel który wychodzi z kostki za akumulatorem, koloru czerwonego i nie wiem czy mam go podlaczyć pod akumulator. Czy ktoś mógłby sprawdzić ile przewodów dochodzi do aku pod "+ " Rs125 z roku 2001
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|