Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubawalek
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:44, 27 Cze 2012    Temat postu:

Siema . Chlopaki ma.problem poniewaz u mnie w rs rotax122 stuka cos w silniku . Tak jakby sprzeglo o dekiel . Rozebralem i zlozylem od nowa wszystko wydeje sie ok ale nadal sie tlucze . A i jak wkrece go na wysokie obroty to przestaje , nie gra roli czy na na sprzegle czy bez zawsze taki sam objaw . Pomozcie gg.3225006

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lezajsk

PostWysłany: Śro 17:52, 27 Cze 2012    Temat postu:

Moze magneto masz poluzowane, słyszałem tez, ze praktycznie w każdej rs coś stuka..nie przejmuj sie jeśli magneto będzie dokrecone

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Śro 17:53, 27 Cze 2012    Temat postu:

Nagraj filmik jak stuka, wtedy bardziej będziemy mogli wywnioskować co padło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matiss456
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane

PostWysłany: Śro 21:05, 27 Cze 2012    Temat postu:

Mam pytanie czy do polini 154 KONIECZNE jest wsadzenie lepszego korbowodu ? Mechanik u którego chcę to zrobić uważa że jeżeli nie ma luzów to nie muszę go wymieniać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:30, 27 Cze 2012    Temat postu:

Dla pewności lepiej wsadzić. Mechaników generalnie raczej nie słuchaj bo oni by chcieli żebyś jak najczęściej do nich przyjeżdżał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubawalek
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:03, 28 Cze 2012    Temat postu:

Dzieki chlopaki problem rozwiazany Smile magneto sie poluzowalo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BCpowers
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpackie --> Lubaczów

PostWysłany: Czw 16:20, 28 Cze 2012    Temat postu:

Możecie mi napisać jak wygląda sytuacja gdy zatrzemy cylek? Tzn jakie koszta? Wiem że trzeba nowy tłok, wszystkie uszczelki i nowy cylinder czy cylinder się szlifuje ?

Aaa i jeżeli mam przejechane te 20k km i teoretycznie wszystko z silnikiem jest ok, to wystarczy wymienić tylko tłok?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Czw 22:13, 28 Cze 2012    Temat postu:

1:
Jeżeli się zatrze to:
Tulejowanie - ok 350zł
Tłok - ok. 350zł
Uszczelki ok. 120zł

Ewentualnie nowy cylinder z tłokiem coś chyba ponad 1100zł.

2: Jeżeli gładź nicasilu jest w porządku to daję się tłok o selekcje większy i powinien jeździć, tyle że przy 20k km wątpię by było wszystko dobrze, bo zmiana tłoka przewidziana przez producenta jest na 16k km.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Czw 22:43, 28 Cze 2012    Temat postu:

matiss456 napisał:
Mam pytanie czy do polini 154 KONIECZNE jest wsadzenie lepszego korbowodu ? Mechanik u którego chcę to zrobić uważa że jeżeli nie ma luzów to nie muszę go wymieniać



O ile korbowód jeśli jest ok może zostać to pasuje wzmocnić łożyska na wale i włożyć z większym luzem + na koszyku tekstolitowym.Dostaniesz je w sklepie moto125.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Czw 22:47, 28 Cze 2012    Temat postu:

BCpowers napisał:
Możecie mi napisać jak wygląda sytuacja gdy zatrzemy cylek? Tzn jakie koszta? Wiem że trzeba nowy tłok, wszystkie uszczelki i nowy cylinder czy cylinder się szlifuje ?

Aaa i jeżeli mam przejechane te 20k km i teoretycznie wszystko z silnikiem jest ok, to wystarczy wymienić tylko tłok?


Przy takim przebiegu napewno będzie do zrobienia:
- wymiana tłoka 299,99zl (PROMOCJA) na kuty wossner
- szlif cylindra lub wymiana na nowy (zalecam nikasyl a nie tuleje) to jest od 350zl lub około 1100zl nowy cylinder
- pasuje odrazu wymienić sprzęgła + sprężyny jak silnik rozebrany
- pasuje wymienić wszystkie uszczelniacze silnika czyli simmeringi
- do tego komplet uszczelek
- nowy olej do silnika
- nowy płyn do chłodnicy
- wymienić filtr powietrza na nową gąbkę + nasączyć
- wymienić świecę
Po takim przeglądzie moto powinno służyć bez stresu wiele km:).
Wszystkie części dostaniesz na moto125.pl

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Pią 14:53, 29 Cze 2012    Temat postu:

ch*j z nicasilem jeżeli nie masz zamiaru jeździć więcej niż 2sezony tym. nicasil to jest powłoka która wytrzymuje naprawdę ekstremalne prędkości obrotowe i temperaturę, coś takiego to zaleca się na tor. a znając życie taką apką 125 też nie jeździsz wiecznie w trasy autostradą na której lecisz tyle ile się da wycisnąć z tego sprzęta. tuleja znacznie tańsza Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BCpowers
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpackie --> Lubaczów

PostWysłany: Pią 22:25, 29 Cze 2012    Temat postu:

A jak jest z osiągami na tuleji a jak na nicasilu ? Bedzie jak na oryginalnym cylku czy słabiej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pią 23:50, 29 Cze 2012    Temat postu:

ja się nie wypowiadam bo już mnie dojeżdżają tutaj na forum że polecam nikasyl.Ogólnie jest tak: nikasyl montuje się w oryginalnych cylindrach w czołówce producentów np Porshe,Ferrari,Aprilia Smile.Tuleja to nic innego jak ingerencja w oryginalną powłokę cylindra przez wbicie metalowego kręgu i w ten krąg wkładany jest tłok.Czyli takie troche oszustwo dla cylindra heh.Ja tuleji nie miałem nigdy,koledzy mieli to przy ich jeździ wytrzymywała 1 sezon,ich jeździ czyli bardzo mocnej.Ja jestem za nikasylem,jak coś robić to raz a pożądnie a nie żebym co sezon robił szlif cylindra.Co do spadków mocy to napewno są bo to nie uniknione,nikasyl ma inne właściwości niż tuleja ale podobno nie jest to odczuwalne w 125cm3.Myślę że do normalnej jazdy po mieście tuleja jest ok,jak już chcesz poważniej temat traktować do nikasyl:).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamlot
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 10:40, 30 Cze 2012    Temat postu:

mam pytanko dotyczace pompki oleju... mianowicie:
moge odczepic od tej popki linke?? czy jesli odetne doplyw oleju to cos sie stanie ??
bo mam zamiar sam mieszac paliwo .... odlaczyc dozownik ... ale moje najwieksze pytanie dotyczy tej linki .... prosze o odp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lezajsk

PostWysłany: Sob 11:55, 30 Cze 2012    Temat postu:

Tzn jak będziesz mieszkał sam paliwo tzw mieszankę to odczep linke od trójnikA i po sprawie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 63 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin