Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:16, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Myślę że bardzo możliwe jest że zawór ma wpływ na rozmiar dyszy.
Menkol, dostaje za dużo paliwa, tak więc a) regulacja b) wymiana dyszy c) zablokowane ssanie.
Dużo już było pytań o wersję MP jednak chciałem zadać jeszcze jedno - czy one były odblokowane od nowości? Wiem jedynie że między 96 a 98 rokiem mp oznaczało tylko tyle że jest włożony rotax 122 (a nie jak w przypadku GS 123). Pytam bo w mojej rs jedyną blokadą był szwabski moduł alpha technik (nawet mam od tego instrukcje i pisze 22kW (155 km/h) ----> 11kW (80 km/h), jest jeszcze tylko przerywanie między 5 a 6 tys przez moduł nippondenso. Reszta wygląda na nieruszaną, a sama rs chodzi na prawdę bardzo dobrze...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marino dnia Wto 21:17, 31 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
menkol
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:42, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
ok, myślisz że jaka dysza będzie odpowiednia ? a jeszcze jedno, jak się reguluję dawkę oleju na lince ? chodzi mi oto czy wkręcić żeby brał mniej czy wykręcić bo aprilia "wypiła" mi 1l oleju na 20 litrów benzyny więc coś jest nie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 1:28, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
menkol zrobiles temat wiec po co tu piszesz.? zasmiecasz tylko !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fullpower
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:17, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
WITAM.Mam wielkie pytanie do was na dniach chcem kupić rs 125 im moje pytanie to ile wytrzymuje nicasil przy wymianie tłoka na czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Śro 11:48, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Gdzieś czytałem 4 czy 5 tlokow chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fullpower
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:02, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
a średnio co ile km się wymienia tłok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj (LBL)
|
Wysłany: Śro 14:09, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
U Was tak samo jest, że gdy wciśniecie przycisk od "żądła" trzeba go mocniej wcisnąć, bo u mnie jest tak. Po wymianie bezpieczników normalnie leciutko wciskałeś i błysnęło, teraz trzeba mocniej do samego końca. Da się jakoś to naprawić? Czy można odkręcić te przyciski po lewej na pół jakoś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Śro 15:38, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
apriliamx125 napisał: |
a średnio co ile km się wymienia tłok |
Jak cylinder jest na nicasilu, jeżdżony na dobrych olejach dobrze wyregulowany i zawsze czysty filtr powietrza to 15 tys przelecisz (tak twierdzi producent) i nie sugeruj sie tym ze po 15 tys bedzie ci bila 8-9 barów bo po tym przebiegu poprzeczne rowki sa już zdarte i jest gorsze smarowanie co doprowadzi do zatarcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fullpower
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:52, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
to w takim przypadku nowy tłok trzaba dobrze zrozumiałem????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Śro 20:45, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
TAk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drogomyśl
|
Wysłany: Śro 20:56, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
apriliamx125 napisał: |
WITAM.Mam wielkie pytanie do was na dniach chcem kupić rs 125 im moje pytanie to ile wytrzymuje nicasil przy wymianie tłoka na czas. |
Ja miałem pierwszy tłok 53,99 do cylindra na nicasilu, mierzyłem cylinder pod drugi tłok - 54,04, czyli pod niego kwalifikował się identyczny tłok, wniosek, nicasil się nie zużył. Także te 4-5 tłoków jak przypilnujesz regularnej wymiany spokojnie pociagnie jak mówi Holew.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fullpower
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:36, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
a thx koledzy jak myślicie ta apka ma orginalny przebieg [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:37, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Może być oryginał Moto ma 4 lata Liczać tak średnio ponad 3 tys na sezon Jak nie było remontu to przydałaby się wymiana przynajmniej tłoka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dzikus
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Góra Ropczycka
|
Wysłany: Śro 21:57, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
apriliamx125 napisał: |
a thx koledzy jak myślicie ta apka ma orginalny przebieg [link widoczny dla zalogowanych] |
tez mi wpała w oko ale wiecej niz 7.5 tys sie nie opłaca za nią dawać tłok do wymiany, tylnia opona i pompka czyli łaczny kosz zrobienia to 1000zł.. a pewien uzytkownik tego forum kupił apke to samo malowanie tylko 2009 i RM co prawda po szlifie ale za 6400...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 0:48, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Zaden tlok do wymiany nie jest ku*** . Kumpel ma apke rs 125 ma 17000 przebiegu i wali mu 9.5 bara !!! na oryginalnym tloku !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|