Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
614mati614
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:36, 29 Sie 2010 Temat postu: tłok jak zamontować |
|
|
Witam chciałem się zapytać którą stroną wsadzić tłok do rski zamkami do wydechu czy do gaźnika ? bo różnie czytałem i teraz juz sam nie wiem ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Nie 22:41, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
powinna być strzałka na tłoku.., ona powinna być skierowana w kanały wydechowe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Pon 8:54, 30 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli nie masz strzałki to na tłoku jest otwór z jednej strony. Tłok zakładasz skierowany otworem do gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
614mati614
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:31, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
dzieki chłopaki a dlaczego zawsze do kompletu uszczelek daja 3 pod głowice ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Wto 15:37, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a one nie są czasami innej grubości wszystkie ?
Jeśli tak, to po to by dopasować, aby była dobra odległość między tłokiem a głowicą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:40, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
tak jak mowi adverion stosuje sie je po to zeby uzyskac odpowiednie sprezanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
614mati614
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:18, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
aha.. a jak to najlepiej dopasawać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
614mati614
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:55, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
odswieżam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Czw 19:03, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zakładasz taką aby krawędzie tłoka na jego maksymalnym wychyleniu były idealnie równe z krawędziami cylindra. Jeżeli tłok jest wypukły to i tak patrz tylko na krawędzie. Wypukłość zmieści się w głowicy.
Jak już kolega powiedział idealnie dopasowana uszczelka zwiększa kompresję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|