Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:17, 25 Kwi 2009 Temat postu: Uszczelniacze... |
|
|
Witam
Mój prawy lag dostał okresu xDDD i cieknie ^^
I trzeba to zrobić :]
No bo jak z tym jeździć? ;> ;P
Wie ktoś może jak wymienić takie coś ? No i jaki rozmiar takiego uszczelniacza, bo szukałem na allegro, to koszt od 32-45zł ;P, jednakże nie znalazłem tam żadnych rzekomo pasujących do RS 125
Z góry dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 22:36, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Musisz zmierzyć wymiary uszczelniacza dokładnie i poszukać wymiarów to po primo A potem już musisz poszukać na forach jak to zrobic bo we wszystkich motorkach to ta sama zasada,podeślę linka,bo gdzies chyba opisywalem to komuś na aerox.pl
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:31, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No ok, ale żeby zmierzyć to chyba muszę zdjąć laga itd i dopiero to zmierzyć, czy jakoś mogę jak lag jest normalnie założony ?
(wiem wiem ^^ noobek ze mnie xD, ale tego to ja jeszcze nie robiłem ^^ i wolę się zapytać ;P niż później ubolewać xP)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 12:39, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
poszukaj na aerox.pl tematu o wymianie w/w rzeczy
Miłej pracy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 15:18, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
to chyba ten temat :p Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:50, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No wiem też to znalazłem ^^
Ciekawe czy w RS jest tak samo
Zobaczymy xD
Na razie moto stoi bez owiewek, błotnika i przedniego zacisku xD
Dopiero w Środę będę się bawił dalej, tylko miejsce gdzie powiesić moto musze ;P
A i czy wie ktoś ile oleju wlać do laga? ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kulis dnia Pon 17:43, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:26, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Sorka że post pod postem, ale w serwisówce znalazłem:
Fork oil: 430 cu. cm (per leg)
I teraz pytanie co to znaczy...
Bo to że olej do lagów to wiem i że na lage to też wiem
Ale o co chodzi z tym "430 cu. cm" ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:08, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dziś wymieniłem wadliwy uszczelniacz
Nie było wcale dużej roboty.
Przy pomocy znajomego podnieśliśmy motor, i podstawiliśmy pod silnik takie jakby hmm, podstawki specjalne
Ale jednak sam bym tego nie zrobił.
Czas pracy to ok. 40minut (bez bocznych owiewek)
Potrzebne były mi do tego:
imbulsy 5 i 6
klucze 10, 17, 30 (nasadka, żeby odkręcić to do góry xD niebieskie )
Poluźniłem najpierw śrubkę przy kierownicy, później te 2 które są zamieszczone niżej, no i odkręciłem koło (lecz nie całkowicie, zdjąłem go tylko tak aby prawy lag był luźny)
Później odkręciłem tą górną niebieską śrubkę xD (nie wiem jak to nazwać noo )
Jak odkręciłem to nic w dół nie spadło tylko poszlo do góry (tak mi sie zdaje xD) zdjęliśmy "blokadę" i jakąs tam srebrną "nakładkę" wylaliśmy olej, i wyciągneliśmy teleskop.
Śrubokrętem podważyliśmy zawleczkę uszczelniacza aby wyszła, i czymś dziwnym xD znajomy wyciągnął uszczelniacz. Wyczyściliśmy wszystko, posmarowaliśmy nowy uszczelniacz żeby lepiej wszedł, wsadziliśmy go w miejsce starego po czym założyliśmy "kołnierzyk" czy jak to tam się zwie włożyliśmy teleskop, nalaliśmy dokładnie 410ml oleju (więcej nie chciało się zmieścić ... <mysli>) Poskręcaliśmy wszystko i o Działa ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 21:45, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a gdzie dostales te uszczelniacze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:04, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
allegro.pl
Już Ci pokazuję od kogo
[link widoczny dla zalogowanych]
To są takie same
Od tego samego gościa je mam
I jak będziesz kupował to 1szt - 29zł (ale on na 1sztukę liczy 1 komplet ;p bynajmniej ja tak dostałem, zapłaciłem 29zł + przesyłka i dostałem 2 uszczelniacze )
Pozdrawiam ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 8:22, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
rodzaj uszczelniaczy ARI 023 dla zainteresowanych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|