Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

v-max 130 odblokowana :( !
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
apcia125rs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:44, 10 Sie 2013    Temat postu:

http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/odblokowanie-aprilii-rs-125-opis-zdjecia,4719.html wszystko robilem wedlug tego !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Sob 14:09, 10 Sie 2013    Temat postu:

edytuj posty Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 15:49, 10 Sie 2013    Temat postu:

moim zdaniem to wina albo zaślepki bo sądze że ją wstwiłeś, albo zaworu. no nie ma haka, jak wszystko oblokowane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 16:44, 10 Sie 2013    Temat postu:

u mnie też taki v max ale mam zawór stały Smile na 100% to wina zaworu wydechowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
apcia125rs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:09, 10 Sie 2013    Temat postu:

Dobra to zobacze z tym zaworem kupie ten język i zmienie tą dysze i wtedy zobaczę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 18:49, 10 Sie 2013    Temat postu:

Powiedz nam najpierw co masz, stały zawór, zaślepke, czy regulowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
apcia125rs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:44, 10 Sie 2013    Temat postu:

Zawór mam regulowany ale jak go kupilem to okazalo sie ze linka zerwana a pozniej jak wyjelem jezyk to byla ulamana koncowka i teraz jest zaślepka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
apcia125rs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:42, 11 Sie 2013    Temat postu:

Patrzylem dzisial i przy 130 mam okolo 8 tys obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
apcia125rs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:43, 11 Sie 2013    Temat postu:

Oczywiście na 6 biegu !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 19:34, 11 Sie 2013    Temat postu:

jeżeli kompresja dobra, to ewidentnie musi być zawór, miałem identycznie, jak miałem zawór regulowany, ale nie działający, czyli tak jakby stały. tak się dzieje gdy jest również zapieczony
ale ty masz zaślepke, także to niby odpada. Jak masz kase zrób sobie ten regulowany zawór, dużo lepiej śmiga.
Powiedz mi jeszcze jaką masz dysze w gaźniku. Sądze że twoja apka idzie na 1 2 3 biegu super, a od 4 zaczyna się mulić. Ale przeczyść tą dysze, no i jak masz możliwość sprawdź kompresje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
apcia125rs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:20, 13 Sie 2013    Temat postu:

Zmienilem tą dysze z 128 na 185 noi teraz mnie regulacja czeka bo jak dam opór manetką to sie dusi i spada z obrotów a jak powoli sie ja wkreca to normalnie na biegach kreci do 10 ale trzeba strasznie powoli jechac :/ i teraz pytanie czy macie link do jakiejś stronki gdzie krok po kroku jest opisana regulacja gaźnika ? Bo gdzie nie patrze to średnio jest opisane :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 11:24, 13 Sie 2013    Temat postu:

Regulacje robi się pod swój silnik, nigdzie nie znajdziesz strony jak idealnie wyregulować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 14:08, 13 Sie 2013    Temat postu:

śróbka składu mieszanki, do oporu, położenia przepustnicy do połowy, wykręcasz skał mieszanki o 1,5 obrotu, i korygujesz obroty śróbką przepustnicy, znów wykręcasz składu miesznaki o pół obrotu i korygujesz, patrzysz też jak się wkręca moto, i tak dopóki nie będzie równo pracował.

Druga sprawa to iglica, daj ją o jeden ząbek wyżej tj żeby była niżej w gardzieli gaźnika, uboższa mieszanka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daderga dnia Wto 14:09, 13 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieCyk
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: przemków

PostWysłany: Nie 19:28, 18 Sie 2013    Temat postu:

Na moje oko to kompresja. Mam to samo. Wszystko odblokowane. Na każdym biegu wkręca się na mniejsze obroty. Przełożenia też mam identyczne jak ty. Okazało się, że to kompra na poziomie 7barów. A zrywa z jedynki ma zaje!@#$ więc wykluczałem kompre ale to jednak ona;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin