Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apcia125rs
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Sob 14:09, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
edytuj posty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 15:49, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem to wina albo zaślepki bo sądze że ją wstwiłeś, albo zaworu. no nie ma haka, jak wszystko oblokowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 16:44, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie też taki v max ale mam zawór stały na 100% to wina zaworu wydechowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
apcia125rs
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:09, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dobra to zobacze z tym zaworem kupie ten język i zmienie tą dysze i wtedy zobaczę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 18:49, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Powiedz nam najpierw co masz, stały zawór, zaślepke, czy regulowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
apcia125rs
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:44, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Zawór mam regulowany ale jak go kupilem to okazalo sie ze linka zerwana a pozniej jak wyjelem jezyk to byla ulamana koncowka i teraz jest zaślepka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
apcia125rs
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:42, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Patrzylem dzisial i przy 130 mam okolo 8 tys obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
apcia125rs
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:43, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Oczywiście na 6 biegu !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 19:34, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
jeżeli kompresja dobra, to ewidentnie musi być zawór, miałem identycznie, jak miałem zawór regulowany, ale nie działający, czyli tak jakby stały. tak się dzieje gdy jest również zapieczony
ale ty masz zaślepke, także to niby odpada. Jak masz kase zrób sobie ten regulowany zawór, dużo lepiej śmiga.
Powiedz mi jeszcze jaką masz dysze w gaźniku. Sądze że twoja apka idzie na 1 2 3 biegu super, a od 4 zaczyna się mulić. Ale przeczyść tą dysze, no i jak masz możliwość sprawdź kompresje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
apcia125rs
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:20, 13 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Zmienilem tą dysze z 128 na 185 noi teraz mnie regulacja czeka bo jak dam opór manetką to sie dusi i spada z obrotów a jak powoli sie ja wkreca to normalnie na biegach kreci do 10 ale trzeba strasznie powoli jechac :/ i teraz pytanie czy macie link do jakiejś stronki gdzie krok po kroku jest opisana regulacja gaźnika ? Bo gdzie nie patrze to średnio jest opisane :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 11:24, 13 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Regulacje robi się pod swój silnik, nigdzie nie znajdziesz strony jak idealnie wyregulować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 14:08, 13 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
śróbka składu mieszanki, do oporu, położenia przepustnicy do połowy, wykręcasz skał mieszanki o 1,5 obrotu, i korygujesz obroty śróbką przepustnicy, znów wykręcasz składu miesznaki o pół obrotu i korygujesz, patrzysz też jak się wkręca moto, i tak dopóki nie będzie równo pracował.
Druga sprawa to iglica, daj ją o jeden ząbek wyżej tj żeby była niżej w gardzieli gaźnika, uboższa mieszanka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daderga dnia Wto 14:09, 13 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PieCyk
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: przemków
|
Wysłany: Nie 19:28, 18 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Na moje oko to kompresja. Mam to samo. Wszystko odblokowane. Na każdym biegu wkręca się na mniejsze obroty. Przełożenia też mam identyczne jak ty. Okazało się, że to kompra na poziomie 7barów. A zrywa z jedynki ma zaje!@#$ więc wykluczałem kompre ale to jednak ona;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|