Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WAŁ

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 14:58, 10 Cze 2010    Temat postu: WAŁ

siema

jak sprawdzic czy lozysko na wale jest do wymiany? czy jest jakas metoda?
jak wymienic lozysko na wale??
opis rozkrecania


PZDR dainese92


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dainese92 dnia Czw 15:00, 10 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafi0550
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:44, 10 Cze 2010    Temat postu:

Musisz dostac sie do magneta i pomachac nim troche na boki to sprawdzisz czy ma luzy jak tak to to łożysko. Ja tak robiłem bo miałem zatarte łożyska na wale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 16:57, 10 Cze 2010    Temat postu:

zatarte czyli?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafi0550
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:05, 10 Cze 2010    Temat postu:

No człowieku nie wiesz co to znaczy zatarte?? U mnie nie było smarowania i sie zatarły. W czasie jazdy łożysko zablokowało się przez co zatrzymało mi wal i w efekcie zablokowało mi koło.
Zrób tak jak napisałem wcześniej i zobaczysz czy są luzy. Jak są to do wymiany łożyska.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 8:31, 18 Cze 2010    Temat postu:

sprawdzalem nie mialo zadnego luzu
ale z silnika wydobywal sie jakis dzwiek takie buczenie czasami buczalo czasami nie a dzis jechalem nie buczalo przy 120 kmh zablokowalo mi kolo motor zgasl dokulalem sie i stop
male pytanka
czy jak sie lozysko zatrze kolo sie bedzie krecic?
rozrusznik kreci wkazowka od obrotow lekko sie podnosi czy to lozysko sie zatarlo?
jak nie co moglo sie stal ze kolo sie zablokowalo?(wczoraj cisnienie mierzylem bylo 7bar na zimnym)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafi0550
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:26, 18 Cze 2010    Temat postu:

Ja tak miałem. Jechałem około 70 km/h i zablokowało mi koło. Później odpaliłem motor to chodził jak czołg. Lepiej go nie odpalaj, chyba że na chwilke żeby nie zrobic gorzej. Jak masz zatarte łożysko to koło będzie się kręcic ale przez chwile, zaraz znowu sie zablokuje.
A odpalałeś go po tym jak zablokowało ci koło??
To buczenie w silniku było po zablokowaniu koła czy przed??
Sprawdzałeś luz na magnecie po zablokowaniu się koła czy przes??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 13:26, 18 Cze 2010    Temat postu:

buczenie bylo przed zablokowaniem kola i juz mi nie odpala

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafi0550
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:28, 18 Cze 2010    Temat postu:

A po zablokowaniu koła sprawdzałeś luz na magnecie??
Może dozownik ci nawala. Ja miałem tak że w dozowniku uszczelka była zła i olej brał ze skrzyni i mieszał się z olejem w dozowniku i nie miało już takiego smarowania jakie byc powinno i sie zatarły. Albo zaciął ci się dozownik i silnik sie zatarł. Lepiej oddaj do mechanika niech ci wszystko posprawdza. I nie odpalaj już go, bo jeszcze gorzej możesz zrobic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 20:02, 18 Cze 2010    Temat postu:

sprawdzilem kompresje niecaly 1bar rozkrecilem kawalek tloka sie ukruszyl ogolnie cylinder tlok do wymiany wyjelem silnik jak dmuchalem sprezarka w wal to przez taki kanal od strony magneta kolo walu wylatywaly male bezowe plastiki ciekawe od czego??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafi0550
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:30, 18 Cze 2010    Temat postu:

tłok ci się ukruszył?? a nie pierścień??
a z tymi plastikami to nie wiem co to moze byc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 20:35, 18 Cze 2010    Temat postu:

tlok kawalek sie ukruszyl

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dainese92 dnia Pią 20:35, 18 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin