Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewykoks
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:10, 29 Maj 2012 Temat postu: Wersja RM i odcinka przy 10.500 rmp i vmax 135 |
|
|
Witam posiadam Aprilke rs 125 w wersji RM , a z tego co mi wiadomo wersja RM seryjnie nie posiada blokad ... a jednak odcina przy 10.500 rmp i przy v maxie 135 km/h , tak też pisze w certyfikacie Aprili , dodam ,że moduł też posiadam odblokowany AC 34 . Jak zdjąć tą blokade ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Wto 15:32, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdz lepiej przednia zebatke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Wto 17:31, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Musisz poszukać na necie(najlepiej zagraniczne fora) o blokowaniu AC34, może wprowadzili jakieś ustrojstwo i blokują nawet wersje RM/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Wto 18:34, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Watpie, toc kreci dobrze o co Ci chodzi, predkosc przyblizona do zebatki 13'stki na przodzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Wto 18:48, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli jest odcinka elektroniczna przy 10500 to napewno nie przez zębatke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Wto 20:14, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Amadi napisał: |
Jeśli jest odcinka elektroniczna przy 10500 to napewno nie przez zębatke. |
Dokładnie masz racje.
Bo my mamy rozumieć że na nce, i na każdym biegu przy 10500 odcina?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewykoks
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:46, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Tak tak 10.500 na każdym biegu i 135 km/h jest odcinka ... Więc z tego co wiem to kwestia modułu , a moduł AC 34 raczej jest odblokowany , i + jest taki ,że jest to blokada założona seryjnie bo mam ją wpisaną w certyfikacie , więc żaden przysłowiowy Henio z warsztatu jej nie zakładał ...
a w certyfikacie mam tak :
POSZCZEGÓLNE PUNKTY
0 . 2 . Type : RM
Variant : 0
Version : 00
26. Maximum net power or maximum continuous rated power as applicable : 18 KW at 10.000 min
44. Maximum speed : 135 km/h
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lewykoks dnia Wto 20:49, 29 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Wto 21:58, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie masz czasem jakiegoś dodatkowego MODUŁU BLOKUJĄCEGO tak jak w starych budach czasem jakieś BLAC BOXy montowali albo inne ALPHA moduły??
Sprawdź dokładnie.
AC34 seryjnie powinien być bez blokad dlatego szukaj czegoś "dodatkowego-dołożonego"
Ja w RS 125, wersja PY z Niemiec miałem w certyfikackie że mam małą zebatkę i małe dyszę zeby nie przekraczać 11kW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewykoks
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:44, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nic nie mam ... jak by było dołożone to bym nie miał tego wpisanego w certyfikacie ... a odnośnie zębatek nic nie pisze w certyfikacie ... ale to wina modułu jakiegoś na 99% ale jakiego :O
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Śro 16:17, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Siedzenia w góre i sprawdź, co za problem?
To ze nie miałbyś w cetyfikacie to sie mylisz, w Niemczech wymagania co do mocy sa bardzeij przestrzegane niż u Nas i blokowali róznymi dodatkowymi modułami które były wpisywane specjalnie do certyfikatu żeby można było rejestrować na "A1"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewykoks
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:29, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
no nic nie widzialem tam ciekawego ... jak zdjąć tą blokade z modułu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewykoks
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:28, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Może przewiercić moduł tak jak w ac 29 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Czw 21:36, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Możesz spróbować Ja swego czasu testowałem wiercenie modułu AC29 ze swojej RS bo miała odcinke i pomogło. Na AC34 nie miałem okazji testować wiercenia jeszcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewykoks
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:50, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
a mogą wyjść jakieś skutki uboczne tego działania ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 20:00, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tak. Mozesz przewiercic jakis potrzebny kabel... ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|