Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyciek Płynu chłodniczego przez otwór w karterze;
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Wto 19:16, 07 Lut 2012    Temat postu:

a jak go rozkręcasz to z dołu z osadnika leci paliwo? Chodzi mi o to że może masz kranik zjebany albo zatkany przewód z baku do gaziora

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Wto 19:35, 07 Lut 2012    Temat postu:

Albo układu nie umiesz porządnie wyczyścić albo gaźnik do dupy masz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:46, 07 Lut 2012    Temat postu:

Bloodwyn napisał:
Albo układu nie umiesz porządnie wyczyścić albo gaźnik do dupy masz.


Bez przesady taki tępy nie jestem. To wszystko na początku sprawdziłem. Kranik jak i reszta przewodów do gaznika jest drożna. A moto dalej kopci jak oszalałe. Nie dokręcałem wydechu do cylindra i po silniku aż się leje taka maź....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Wto 22:07, 07 Lut 2012    Temat postu:

a sprawdź na pompce czy masz ustawioną dobrą dawkę oleju...
Ale jeśli sam nie chce pobrać benzynki z baku to na bank masz coś z gaźnikiem albo kranikiem...
A jeśli nadal kopci i to nie od oleju... to może pękł ci gdzieś cylek? karter? a może nierówne są gdzieś kartery... zakładając, że wszystko dobrze złożyłeś...
Aha i nie dziw się, że jak przy takiej pogodzie odpalisz moto i tym bardziej jak jest na ssaniu to ci kopci... rozgrzej do normalnej temp. i wtedy lookaj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:30, 07 Lut 2012    Temat postu:

Adverion napisał:
a sprawdź na pompce czy masz ustawioną dobrą dawkę oleju...
Ale jeśli sam nie chce pobrać benzynki z baku to na bank masz coś z gaźnikiem albo kranikiem...
A jeśli nadal kopci i to nie od oleju... to może pękł ci gdzieś cylek? karter? a może nierówne są gdzieś kartery... zakładając, że wszystko dobrze złożyłeś...
Aha i nie dziw się, że jak przy takiej pogodzie odpalisz moto i tym bardziej jak jest na ssaniu to ci kopci... rozgrzej do normalnej temp. i wtedy lookaj


Pompkę mam wyjętą, zaślepioną. Do paliwa leję olej motul 2T w stosunku 1:50. A z tym gaźnikiem to spróbuję go jutro jeszcze raz wyczyścić... Tak samo kranik jak i bak jeszcze wyczyszczę dla pewności. A z tym dymieniem to ja pracuję przy nim w rozgrzanym garażu Smile i widzę, że kopci strasznie choć jest ciepło. A co wy na to, że któryś uszczelniacz na wale padł?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Śro 12:03, 08 Lut 2012    Temat postu:

a z skrzyni ci sie olej nie traci?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:30, 08 Lut 2012    Temat postu:

Założyłem inny gaznik- BING 53 (26 albo 28mm) Ale to nie ważne. Gaznik był z ręcznym pompowaniem tzn. Takie jak były w WSK bądz komarkach (taki cycek, który naciskało się pare razy aby paliwo podpompować) I pare razy zapompowałem i próbuje odpalić a tu dupa... Ani się nie odezwie. a kręciłem z dobrą minutę. Wykręciłem świecę- Tym razem cała mokra. wkręciłem, Zatkałem wlot powietrza całkowicie ręką- moto odpalił bez problemu. Czyli tak samo jak na starym gazniku (po przysłonięciu filtra odpalał. Także co może być grane?? Czyżby to uszczelniacz na wale od strony koła magnesowego? Kurde sprawdziłbym już dawno, ale nie mam tego jeban*go ściągacza do kół magnesowych...;/ >
Co o tym myślicie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 23:22, 08 Lut 2012    Temat postu:

ściągacz możesz sobie sam zrobić.. nic trudnego...
hmm... a weź zobacz czy w ogóle przez wąż paliwowy leci benzyna jak odkręcisz kranik...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:30, 09 Lut 2012    Temat postu:

Adverion napisał:
ściągacz możesz sobie sam zrobić.. nic trudnego...
hmm... a weź zobacz czy w ogóle przez wąż paliwowy leci benzyna jak odkręcisz kranik...


Płynie płynie... Pisałem, że wszystko udrożniałem i paliwo leci swobodnie do gaznika... Macie jeszcze jakieś inne sugestie..?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macgaywer94 dnia Czw 12:32, 09 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Czw 15:52, 09 Lut 2012    Temat postu:

a może coś z zaworem membranowy jest nie halo? albo króciec jest dziurawy i łapie lewe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:04, 09 Lut 2012    Temat postu:

Adverion napisał:
a może coś z zaworem membranowy jest nie halo? albo króciec jest dziurawy i łapie lewe...


wszystko rozbierałem i sprawdzałem i jest ok. W zaworze listki jeszcze nie odstają, króciec fakt był spękany ale tylko z wierzchu lecz dla pewności obkleiłem go silikonem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Czw 18:29, 09 Lut 2012    Temat postu:

a ten łącznik filtra z gaźnikiem ??
Bo jak nic z tych rzeczy to musisz mieć coś z gaźnikiem albo tymi uszczelniaczami bo to niemożliwe ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:02, 10 Lut 2012    Temat postu:

Otóż dorobiłem sobie sciągacz i ściągłem koło magnesowe. Cały karter pod zapłonem był zpluty olejem i benzyną. I jednak okazało się, że simering poszedł się je*ać. był wydłubany częściowo ze swojego łoża. Więc pewnie to jest przyczyną..? Ale nabawilem się następnego problemu. Gdy ściągałem koło upadło mi ono na ziemię i uszczerbało jak na foto. Czy to w czymś przeszkadza? Czy wszystkie magnesy muszą być ze sobą połączone z góry taką jakby warstewką?Bo własnie ona mi się ukruszyła i rozłączyła tak jakby magnesy.
Foto: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macgaywer94 dnia Pią 21:16, 10 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 22:00, 10 Lut 2012    Temat postu:

tego nie wiem czy muszą być połączone ale chodzi o to że tam są SPORE obroty i wiesz żeby ci nie wypierdoliło tego w czasie jazdy, tzn nie odpadło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:11, 10 Lut 2012    Temat postu:

siwy_1994 napisał:
tego nie wiem czy muszą być połączone ale chodzi o to że tam są SPORE obroty i wiesz żeby ci nie wypierdoliło tego w czasie jazdy, tzn nie odpadło


Wiem właśnie i o to również się obawiam. Co myślicie żeby skleić ten ubytek klejem żywicowym? (ten 2 składnikowy) żeby mieć pewność?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin