Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wpinacz
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:52, 30 Mar 2013 Temat postu: Wzrastające obroty, problem z ssaniem ??? (RS125 '98) |
|
|
Witam,
mam problem tego typu:
po uruchomieniu silnika obroty są rzędu ok 2-3tys, po paru sekundach obroty podnoszą się dość szybko do ok 4-5 tys.
Podczas jazdy np gdy ruszam podkręcam obroty do 5-6 tyś po czym ruszam, chce zmienić bieg na 2-gi, wciskam sprzęgło i silnik wyje że mało nie wyskoczy, patrze na licznik a tam 7,8 lub 9 tys.
Problem ten nie występuje gdy włączę ssanie (tak włączę), z tym że w momencie gdy puszcze manetkę na luzie obroty spadają do ok 1 tys po czym silnik zwalnia i się wyłącza. Dodatkowym problemem na ssaniu jest to że motor podczas jazdy "kaszle" tak jakby się dławił paliwem albo coś. Następnym problemem na ssaniu jest to że jak włączę ssanie i podkręcę obroty manetką to ssanie się samo przekręca (wyłącza).
Mam takie wrażenie jakby motor na wyłączonym ssaniu miał już zapodane ssanie, a gdy włączę ssanie to motor dostaje za dużo paliwa.
Prosiłbym o pomoc w tej sprawie, może ktoś z was się z czymś takim spotkał albo wie od czego zacząć (może regulacja ssania albo coś innego)
Z góry dzięki za pomoc i wesołych świąt . . . . .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Krzysiek39
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:50, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Lewe powietrze łapie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wpinacz
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:12, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A konkretniej gdzie to lewe powietrze ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Sob 17:55, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
króciec, łączenie gaźnika z airbox i z membrana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Sob 18:54, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
@up
jeszcze simeringi:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gostas
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pleszew
|
Wysłany: Sob 22:17, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wpinaczu drogi Mam identyczny problem
Rozebrałem dolot ale nie widzę nigdzie prześwitów, złoże jeszcze raz to wyreguluje, a jak to nic nie da szukam przyczyny w simeringach :/
Jakbyś coś z tym zdziałał to daj znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wpinacz
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:30, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
@Gostas a u Ciebie też pomaga włączenie ssania? I też po odkręceniu manety na full przekręca się ssanie z powrotem? Bo nie wiem czy tylko u mnie tak, czy wszyscy tak mają.
Zastanawiam się czy regulacja gaźnika/ssania by tu nie pomogła.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wpinacz dnia Sob 22:32, 30 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gostas
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pleszew
|
Wysłany: Śro 16:55, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Nie sprawdzałem ze ssaniem.
I jak rozwiązałeś jakoś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wpinacz
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:10, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Niebardzo bo miałem problem jeszcze z przekaźnikiem rozrusznika, który wymieniłem, niestety moto nie chce mi odpalić mimo naprawy (rozrusznik działa), dziwna sprawa, wezwałem fachowca który ma temat doprowadzić do końca to jak coś dam znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gostas
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pleszew
|
Wysłany: Sob 16:50, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ahh... ja dzisiaj złożyłem nawet opuściłem iglice i już na samych wolnych kręci do 8 tyś. Ja pierdziele... Jeszcze raz rozbiore gaźnik teraz i zobaczę tą przepustnice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wpinacz
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:17, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
No mój temat rozwiązany (NARESZCIE ! ! !).
Dałem gostkowi co robi wszelkie moto bo brakło mi już czasu (roboty mam od 7 rano do 10 wieczór), więc gość stwierdził że:
- świeca jest uszkodzona (przepalona czy coś - w dodatku kupiona nowa 2 mies temu)
- bak przeczyścili razem z jakimś "sitkiem" które jest pomiędzy bakiem a gaźnikiem
- gaźnik przeczyścili i ustawili
Moto chodzi o niebo lepiej, dawniej jak odpaliłem były od razu 3tys obrotów, teraz tylko 1-1,5 tys.
Na wyłączonym ssaniu trzyma super obroty, podczas jazdy przy zmianie biegów (w momencie jak wcisnę sprzęgło) obroty normalnie spadają a nie podchodzą do góry.
Majster stwierdził też że mój gaźnik nie jest od wersji GS tylko zwykłej ale jakiś mądry uczony "ponawiercał" gaźnik w ten sposób aby dostawał więcej paliwa.
Nie wiem ile z tego się komuś przyda ale to całe info jakie dostałem od speca, holowanie moto + robocizna + nowa świeca + holowanie z powrotem = koszt 100zł. (podana cena nie zawiera podatku vat - hehe)
Niewiele ale cieszy...
Pozdrawiam i życzę szybkiego rozwiązania problemów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wpinacz dnia Wto 21:19, 09 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Noplo
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:37, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Mam dokładnie identyczny problem, mam nadzieje, że to co piszesz pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|