Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barti607
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:00, 13 Wrz 2013 Temat postu: Zablokowane koło RS 125 |
|
|
Witam! Otóż wczoraj spotkała mnie dziwna niespodzianka.
Podczas jazdy zablokowało mi koło na chwile, silnik momentalnie zgasł, pusciło, zjechałem na pobocze, odpaliłem i pojechałem dalej.
Czy ktoś wie czego to przyczyna?
Aprilia 300 kilometrów po remoncie szlif tuleji nowy tłok korbowód łożyska wału simmeringi itd. Jechałem przy 7 - 8 tys obrotów 100 na godzine a tu taka niespodzianka. Proszę o pomoc. Teraz chodzi normalnie tak jak chodziła nic się nie zmieniło, ale boje się dalej szybciej jeździc. Dawka oleju na dotarcie 1:25. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Pią 12:04, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Było juz 15234563471 razy używajcie funkcji szukaj a nie zaśmiecacie forum takimi samymi tematami !!!
Tłok spuchł albo łożyska na wale złapało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pią 12:08, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Holew napisał: |
Było juz 15234563471 razy używajcie funkcji szukaj a nie zaśmiecacie forum takimi samymi tematami !!!
Tłok spuchł albo łożyska na wale złapało. |
x2
I jeszcze jedno jeżeli robisz taką mieszanke to pozdro.. powinna być 1:50.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Pią 12:18, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Może Barti nie jest dzieckiem neostrady i szukanie sprawia mu trudność. Mógłbyś wrzucić link skoto go już skrytykowałeś.
A propos mieszanki,to niby dlaczego 1:50? Tez nie umiem korzystac z funkcji "szukaj".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
barti607
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:13, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Aprilia jest na dotarciu i dlatego leje 1:25. Dozownik odłączony tylko mieszam z benzyną olej. Jak wleje 1:50 to się zatrze mądralo. A jak by złapało łożyska to raczej motor już by tak nie jezdzil, a jezdzi tak samo. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pią 13:25, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
barti nie zatarło się by się. Nie zmienia się ilości mieszanki przy docieraniu poniewaz to ZAPOBIEGA docieraniu.... Właśnie o to w tymwszystkim chodzi żeby moto się troche przytarło podczas docierania bo 1 warstwa na cylindre ma sie zetrzeć z pierścieniami Bo myślisz, że dlaczego polecaja hamowanie silniiem podczas docierania? Bo wtedy się najlepiej dociera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pią 14:38, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
barti gamoniu, tłok ma się docierać a nie ślizgać, a na takiej mieszance chuja sie dotrze bo jest za dużo oleju znaffco.
PS. Aktualnie sam docieram Wossnera, mieszanka 1:50 i nie docieram jak ciota(do 5k rpm). Jeżdżę normalnie, aktualnie mam zrobione 90km i już dostała 10k rpm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Pią 14:39, 13 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Pią 15:03, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Barti, skoro już wiesz, że jesteś gamoniem to zrób coś dla siebie i poszukaj informacji o docieraniu silników dwusuwowych gdzieśpoza internetem, a przynajmniej poza forum. Tym forum. Nagromadzenie niedorzeczności jakie można tu przeczytać ciągle przekracza moją wyobraźnię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
barti607
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:34, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Gamonie to jestescie wy po 1. Pierwszy lepszy mechanik powie ze do 2t wysokoobrotowego na dotarcie 1:25. Jak lejesz 1:50 na dotarciu i jezdzisz ,, normalnie" to powodzenia w remoncie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Pią 16:45, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
hahaha. Nie obrażaj się Bartus. To był taki żarcik i to bynajmniej nie pod Twoim adresem. Poczytaj, popytaj innych mechaników, zdobądź wiedzę, a potem sam zdecyduj. Zarówno zbyt "tłusta" jaki zbyt "chuda" mieszanka ma swoje minusy. Musisz wybrać.
Kolejną kwestią jest co dla ciebie oznacza "normalnie" w odniesieniu do jazdy. Ale chyba odeszliśmy od tematu. Sorry za offtop.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez koroviov dnia Pią 16:46, 13 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pią 17:07, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
koroviov, widze że w każdym temacie kozaczysz, jaki to z Ciebie zawodnik, mechanik itp. ale jakoś nigdy w Twoich postach nie widziałem żadnej porady dla użytkownika potrzebującego pomocy. Skoro i w tym temacie zacząłeś to oświeć mnie i napisz mi jak docierać 2t.
PS: Dziwne że nie zaproponowałeś mi wyścigu..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Pią 20:02, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
TeDeX, pierw musi Rysia objechać ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
barti607
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:11, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Stwierdziłem, że na tym forum nie ma co zakładać więcej żadnego tematu. Tu po prostu siedzi kupa dzieciaczków. TeDeX myślisz że świecisz swoją wiedzą ? Robiłem szlif u człowieka który zajmuje się tymi rzeczami już 15 lat, powiedział że oleju na dotarcie nigdy nie za dużo, a ty mi gadasz że 1:50 wystarczy, zadzwoń do pierwszego lepszego mechanika, wątpie żeby powiedział Ci 1:50 do wysokoobrotowego silnika. I proszę tutaj bez gamoniów, ani "znaffców", bo sami gówno za przeproszeniem wiecie o tych silnikach i ich docieraniu. TeDeX, może odrazu po remoncie wyjechać z garażu dać do 10 tys rpm i oleju w ogóle nie dolać? Zastanówcie się co piszecie. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pią 22:25, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Nie dziwie się że Twój mechanik "kazał" Ci lać 1:25, skoro zajmuje się tym 15lat to widać pozostały mu nawyki z komarków, motorynek itp.
PS:
Cytat: |
I proszę tutaj bez gamoniów, ani "znaffców", bo sami gówno za przeproszeniem wiecie o tych silnikach i ich docieraniu. TeDeX, może odrazu po remoncie wyjechać z garażu dać do 10 tys rpm i oleju w ogóle nie dolać? Zastanówcie się co piszecie. Pozdro |
Sam zacząłeś rzucać mądralami itp więc teraz sie nie spinaj I skoro my nie wiemy nic o tych silnikach to po chuj zadajesz tu pytania?, zostań na forum i pomagaj innym userem, a nie jesteś zwykłym pasożytem co ma problem wbije na forum otrzyma odpowiedź i potem spierdala z forum i wchodzi dopiero gdy znow cos sie zepsuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Pią 22:33, 13 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
barti607
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:37, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
to lej dalej to swoje 1:50, zobaczymy jak długo pojeździsz, oleju nigdy za dużo. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|