Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

założenie cylindra i mała kompresja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
domecko_marek
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 20:22, 08 Kwi 2014    Temat postu: założenie cylindra i mała kompresja

witam po zatarciu starego cylindra kupiłem uzywany w idelnym stanie bez rys na nicasilu kupiłem do niego uszczelki przyszły 4 pod cylinder o róznej grubosci załozyłem tą srednią (czy to obojętnie?) moto odpaliło odrazu i jedzie sie nim okej jednak kompresja jaka sie ukazała to tylko 7bar, co byscie zrobili odrazu nowy tłok czy jeszcze ten sezon przelatac ? czy może pierscionki sie dopasują i wzrosnie kompresja ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 20:42, 08 Kwi 2014    Temat postu:

Uszczelke powinieneś założyć najcieńszą ma to wpływ na odkległość denka tłoka od głowicy co przekłada się na kompresje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek22
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żary

PostWysłany: Wto 20:44, 08 Kwi 2014    Temat postu:

kupiłeś używany cylinder a tłok jaki ? wsadziles tan sam ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quadzik
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:48, 08 Kwi 2014    Temat postu:

Uszczelka nię będzie miała aż takiego wpływu na kompreche raczej nie da się wyczuć różnicy czy cieńsza uszczelka czy grubsza. Kompresja to ci raczej sama z sb to nie wzrośnie jedyne wyjście to chyba nowy tłok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 21:09, 08 Kwi 2014    Temat postu:

Quadzik, ja miałem w swojej tą średnią uszczelke i był próg z 2-3mm wiec napewno miało wplyw na kompresje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika

PostWysłany: Wto 21:20, 08 Kwi 2014    Temat postu:

musisz ja dotrzeć to wtedy wzrośnie kompresja. A uszczelke sie dobiera taka by tłok w GMP był równy z krawędzią cylindra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quadzik
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:04, 08 Kwi 2014    Temat postu:

A ja szczerze mówiąc nie odczułem spadku mocy po przejściu z cienkiej na grubą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Wto 22:20, 08 Kwi 2014    Temat postu:

Może w mocy nie odczułeś, ale kompresja pewnie się zwiększyła. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majka11
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Wto 18:18, 15 Kwi 2014    Temat postu:

czy grubsza czy cieńsza uszczelka zmniejsza/zwiększa kompresje
nie wiem jak w 2t ale w 4t nie przekłada sie to na moc ale na elastycznośc silnika
czym bardziej silnik odprężony tym oddaje niżej maxymalny moment obrotowy
czy wieksza kompresja wyzej
dla tego częto odpręża się troche silniki przygotowywane np pod turbo


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Majka11 dnia Wto 18:19, 15 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin