Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domecko_marek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Wto 20:22, 08 Kwi 2014 Temat postu: założenie cylindra i mała kompresja |
|
|
witam po zatarciu starego cylindra kupiłem uzywany w idelnym stanie bez rys na nicasilu kupiłem do niego uszczelki przyszły 4 pod cylinder o róznej grubosci załozyłem tą srednią (czy to obojętnie?) moto odpaliło odrazu i jedzie sie nim okej jednak kompresja jaka sie ukazała to tylko 7bar, co byscie zrobili odrazu nowy tłok czy jeszcze ten sezon przelatac ? czy może pierscionki sie dopasują i wzrosnie kompresja ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 20:42, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Uszczelke powinieneś założyć najcieńszą ma to wpływ na odkległość denka tłoka od głowicy co przekłada się na kompresje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek22
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żary
|
Wysłany: Wto 20:44, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
kupiłeś używany cylinder a tłok jaki ? wsadziles tan sam ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quadzik
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:48, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Uszczelka nię będzie miała aż takiego wpływu na kompreche raczej nie da się wyczuć różnicy czy cieńsza uszczelka czy grubsza. Kompresja to ci raczej sama z sb to nie wzrośnie jedyne wyjście to chyba nowy tłok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 21:09, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Quadzik, ja miałem w swojej tą średnią uszczelke i był próg z 2-3mm wiec napewno miało wplyw na kompresje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Wto 21:20, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
musisz ja dotrzeć to wtedy wzrośnie kompresja. A uszczelke sie dobiera taka by tłok w GMP był równy z krawędzią cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quadzik
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:04, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A ja szczerze mówiąc nie odczułem spadku mocy po przejściu z cienkiej na grubą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Wto 22:20, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Może w mocy nie odczułeś, ale kompresja pewnie się zwiększyła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majka11
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Wto 18:18, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
czy grubsza czy cieńsza uszczelka zmniejsza/zwiększa kompresje
nie wiem jak w 2t ale w 4t nie przekłada sie to na moc ale na elastycznośc silnika
czym bardziej silnik odprężony tym oddaje niżej maxymalny moment obrotowy
czy wieksza kompresja wyzej
dla tego częto odpręża się troche silniki przygotowywane np pod turbo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Majka11 dnia Wto 18:19, 15 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|