 |
| Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidos266
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:55, 06 Kwi 2016 Temat postu: Zatarte 125cc - zmiana na Cylinder ITALKIT 140cc + Vertex |
|
|
Witam !
Zakupiłem RS125 z zatartym silnikiem za śmieszne pieniądze, moto już trochę stoi zbierałem informacje jak się do tego zabrać, myślałem nad cylindrem z allegro Power Force ale dużo ludzi twierdzi, że tłoki są kiepskie więc pasowało by od razu zakupić kuty, ale to się już robią koszty i ostatnio znalazłem coś takiego jak Cylinder Italkit 140cc z Kutym tłokiem Vertex, który nie dużo więcej by mnie kosztował. Mógłby mi ktoś doradzić czy zda to egzamin ? Ile na tym mógłbym pojeździć? Od znajomego mechanika co robi przy motorach usłyszałem, że korbowód może mi nie wytrzymać i lepiej zmienić na kuty, ktoś coś ? Jeśli chodzi o finanse to stać mnie na ten zestaw, moto kupiłem okazyjnie więc też wiem, że jak dołożę to nie stracę I jeszcze jedna rzecz, jak wygląda sprawa z zaworem wydechowym? Aprilie dostałem już z rozebranym silnikiem, w cylindrze nie ma zaworu, kolega mechanik twierdzi, że nie w każdym takim silniku ten zawór był, nie znalazłem takiej informacji w internecie więc fajnie by było jakby ktoś podpowiedział co i jak, proszę o wyrozumiałość, dużo przeczytałem, dużo informacji zaczerpnąłem ale każda rada i opinia jest cenna. Jest to moje drugie moto dopiero, wcześniej jeździłem Aprilią Rs50, która przez okres użytkowania tak naprawdę tylko jeździłem i zmieniałem części eksploatacyjne więc za dużo się nie dowiedziałem przy niej jeśli chodzi o silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 15:24, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Siemka!
Na wstępie zmień mechanika i zacznij robić sam Power force widziałem go za 800 zł na allegro podobno godny polecenia ale tłok kuty obowiązkowo wiec mniej wiecej koszty 1150zł... Co do Italkita to bardzo dobry wybór tylko jeżeli jest to jedno pierścieniowy szanse będą znikome zeby wytrzymał tyle co dwu pierścieniowy... Osiągi zdecydowanie Ci się poprawią i będziesz miał naprawde super mocne moto... Co do wału to wytrzyma Aprilia to nie jakieś chińskie popierdułki Tylko wymień korbowód i łożyska na wale... Pamiętaj, ze jeźeli masz rozebrany silnik to rób wszystko aby nie było tanio a dokładnie jeżeli na czymś będziesz chciał zaoszczędzić to zobaczysz, ze wydasz jeszcz więcej i stracisz tylko cenny czas w sezonie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lukan15
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Wrz 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:50, 30 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Jakie łożyska na korbie pod ten zestaw (Italkit 140) byście polecili?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lukan15 dnia Pon 23:55, 30 Wrz 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|