Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafi0550
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:48, 21 Maj 2010 Temat postu: zatarte łożysko?? |
|
|
Nie dawno odebrałem moją RS-kę z warsztatu bo wymieniane były łożyska na wale i simeringi. Powiedział także mechanik że uszczelka na pompce oleju jest zła i przepuszcza olej z silnika i idzie przewodem do gaźnika. Wczoraj przejechałem jakieś 5 km i było wporzo. I dzisiaj też chciałem sie przejechac to jeszcze raz zobaczyłem stan oleju w silniku i było na MAX. Przejechałem jakiś kilometr i za zakrętem z 6 biegu zredukowałem do 4 biegu i manetka na full, złapał 8 tyś obr. i zablokowało mi koło. Po 10 min odpaliłem go to chodził dosłownie jak czołg, coś mocno brzęczało w silniku i wiecej nie zapalałem zeby nie zrobic jeszcze gorzej. Pozniej na wyłączonym silniku koło sie już normalnie kreciło jak właczyłem bieg. I po przypchaniu go do domu sprawdzam poziom oleju i jest dalej na MAX. I czy to mogło zatrzec się łożysko czy może cylinder??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lukas
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pią 19:54, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Widze ten sam problem co ja masz. Dziś mechanik mi powiedział że łożysko na wale się zatarło , więc pewnie i u Ciebie też to jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafi0550
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:28, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Może i tak. Nie chce mi sie troche rozkrecac silnika bo troche roboty ale chyba nie mam wyjścia. Tylko nie wiem czy najpierw zaglądac do cylindra czy do łozyska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Sob 19:21, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Zdejmij sobie kapy silnika i pomachaj magnetem i trybem na wale- sprawdzisz, czy ma luzy, jeśli tak, to łożysko, jeśli nie to zdejmij górę i tam obczaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafi0550
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:10, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No jednak to łożyska bo jak machałem magnetem to miał spore luzy. Rozebrałem silnik i wyjąłem łożysko a ono ledwo sie kręciło. Już myślałem że sie silnik zatarł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|