Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wodzisław Śl.
|
Wysłany: Czw 17:42, 16 Lut 2012 Temat postu: Zatarty, przytarty .. możliwy szlif? |
|
|
Witam
Mam problem ponieważ zatarłem Apkę gdzieś w listopadzie ale dopiero teraz będę ją robić. Problem polega na tym, że jak się zatarła to nie chwyciło kółka tylko poprostu nagle zaczeła słabnąć. Na cylindrze jest jedna ryska taka wyczuwalna palcem a tak to przytarcia w nie których miejscach. Tłok to caly porysowany jest ponieważ pękł pierścień. Przy jednym oknie jest trochę nadłamany nicasil. Tłok i cylinder to oryginały jeszcze ..
I teraz moje pytanie czy da radę zrobić jakiś szlif lub honowanie aby to doprowadzić do używalności? Wiem, że można wbić tuleje ale zależy mi na tańszym rozwiązaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Czw 17:54, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Witam kolegę z okolic. Nie z nicasylem nic nie zrobisz jak jest porysowany można jedynie dać nową warstwę i dopasować tłok ale lepiej kupić nowy cyl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wodzisław Śl.
|
Wysłany: Czw 17:55, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli nie pozostaje nic innego jak wbijać tuleję?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Czw 18:28, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
albo kupić nowy cyl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Czw 18:43, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
siwy_1994 napisał: |
albo kupić nowy cyl |
Co jest znacznie lepsze niż tulejowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Czw 18:45, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
dokładnie na tulejowaniu silnik traci trochę mocy i na wyższych biegach jest to niestety dość mocno odczuwalne :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wodzisław Śl.
|
Wysłany: Czw 18:47, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
No to trudno :/ Nie pozostaje nic innego jak dalej zbierać hajs ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Czw 18:53, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
nom mowie ci kup cycka na nicasylu nowego. Ps twój awatar rzuca sie w oczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wodzisław Śl.
|
Wysłany: Czw 18:56, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Można gdzieś taniej znalezć cylka ? bo na ebayu to 1100zl +/- .. a na allegro nic nie ma. Ile płaciłeś za wbicie tuleji + nowy tłok w motor-techu?
PS. Właśnie o to chodzi aby się rzucał w oczy ;D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bula903 dnia Czw 18:57, 16 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Czw 18:58, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
w Motor techu 720zł taniej cyca nie znajdziesz chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wodzisław Śl.
|
Wysłany: Czw 19:05, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ale mówisz teraz o samym cylindrze? Czy razem z tłokiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Czw 19:08, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Czemu chłopakowi wmawiacie, że na żeliwnej tulei moto jest słabsze? To jedna wielka bujda, nie przekonacie mnie, bo przetestowałem to doświadczalnie i wiem jak z tym jest.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bloodwyn dnia Czw 19:10, 16 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wodzisław Śl.
|
Wysłany: Czw 19:15, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Bloodwyn wiadomo, że na nicasilu napewno moto lepiej będzie śmigać. Powiedzcie mi ile kosztuje wbicie tuleji + nowy tłok w motor-techu? Dokładną cenę bym prosił jak dacie radę. Bo jak sam cylinder te 720 zl to 350zl dodatkowo na tłok to wychodzi podobna cena jak na ebayu. A zależy mi żeby było to jak najtaniej bo mam zamiar jeszcze moto pomalować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Czw 19:24, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Bloodwyn napisał: |
Czemu chłopakowi wmawiacie, że na żeliwnej tulei moto jest słabsze? To jedna wielka bujda, nie przekonacie mnie, bo przetestowałem to doświadczalnie i wiem jak z tym jest. |
Ja też próbowałem z początku na nicasylu na 6 szedł lajt a na żeliwie musiałem dać mniejszą zębatkę zdawczą ponieważ był słaby i nie szedł powyżej 9tyś a nic innego nie było ruszane w tym czasie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lezajsk
|
Wysłany: Czw 20:57, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja Apke miałem po tulejowaniu i doborze tłoku wossner, moc jest praktycznie ta sama, czy to 1 czy 4 czy 6 idzie jak strzala do kocna obrotomierza.. Więc ja sie nie zgadzam z tym mitem, ze trafi znacząca ilośc mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|