Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawello
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 22:42, 01 Lut 2011 Temat postu: zawór wydechowy ,ręczne podciąganie |
|
|
Chłopaki po kupnie aprili nie miałem tego silniczka od podciągania linki, a linka była podwiązana do ramy, i cały czas otwarty zawór, a ja zarobiłem tak ze jadąc tam przy 8 tyś sam otwieram sobie ten zawór przez linke i palec podobnie jak przerzutki w rowerze . I tu mam pytanie czy wystapi jakas zmiana miedzy tym sposobem otwierania przeze mnie a przez motocykl np zmiana iskry , przyrost mocy tworzony przez moduł itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Wto 23:30, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
xD hahaahahahahha xD zawór sterowany ręcznie jak przerzutki w rowerze rozjebałeś mnie jak dla mnie nie ma to jakiegokolwiek sensu , lepiej juz jezdzic bez języka i mieć spokój a tak to tylko rozpraszasz sie w jezdzie bo pilnujesz ile już obrotów masz i tworzysz potencjalne zagrożenie na drodze.
jak szkoda Ci tych 150zł na elektromagnes to odpuść sobie zawór .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Śro 8:48, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Albo kup rower i sobie otwieraj ten zawór przy 8 tyś obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawello
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 8:56, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
to jak go wywale to bedzie muł w dolnym zakresie obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Śro 10:13, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja pierwszy sezon jezdziłem bez zaworu. Zresztą i tak nie mam jeszcze prawka i latałem tylko po wioskach więc aż tak nie był potrzebny. Bez zaworu z jedynki będziesz i tak miał ok , jak załapie już mocy to na wyższych biegach bez problemy. Ale jak np na 4 jedziesz te 60 i odkręcisz manetkę na full to przy 7-8 tyś obrotów zacznie przerywać i nigdy Ci się nie przebije przez tą barierę . Na ten sezon , obowiązkowo zawór w RS:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 11:28, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Na stałe go kolego zamontuj i będzie okej, całkowicie nie możesz wywalić,bo będzie dużo palił i mulił Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnów, DLE
|
Wysłany: Śro 14:55, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
i co, ty go sobie tak otwierasz i zamykasz w zakresie 8 tyś obrotów ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|