Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudlaty199
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 18:12, 12 Gru 2009 Temat postu: Zawor wydechowy regolowany Wielki Problem |
|
|
Witam mam pytanie dotyczace jak trzeba wsadzic zawor tam do dziorki a dokladnie ktora strona tego jezyczka ta [link widoczny dla zalogowanych] a moze ta?? [link widoczny dla zalogowanych] ja mam wlozony wlasnie ta stronka z zdjecia numer 2 jak sie patrzy z gory na zawor:P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kudlaty199 dnia Sob 18:13, 12 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kubcyś
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 18:51, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A da się go założyć odwrotnie? Już dokładnie nie pamiętam ale chyba odwrotnie nie wciśniesz go w obudowe zaworu i chyba linki nie podepniesz. Ale mogę się mylić bo RS'ki już dawno na oczy nie widziałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Sob 18:58, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Należy go włożyć tak jak jest na 1 fotce ...
czyli tym wyszlifowanym miejscem do góry...
A tak marginesem.. Może mi ktoś powiedzieć czy jak się odkręca zawór żeby go wyczyścić to czy trzeba zmieniać później tę uszczelkę czy nie ? a może można założyć bez ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kudlaty199
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 19:25, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
hmm a nie tak jak ja mam czyli 2 fotka przeciez wtedy orwracajac zawor o 180 stopni nie bedziesz mial tak jakby takiej blokady przed wypadnieciem linki:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Sob 19:42, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
jeju to zapięcie na linkę musi być do góry -.-
A powiedzcie mi którędy można zdjąć/założyć ten zawór bo mam z prozdu wszystkie plastiki odkręcone ale i tak jest do kitu dostęp ... by trzeba było chyba chłodnicę odkręcić żeby był lepszy... a więc co odkręcacie by dostać się do zaworu wydechowego i żeby go wyczyścić ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adverion dnia Sob 20:26, 12 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Sob 20:42, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
na moje pytanie tam nie ma odp.
A jeszcze drugie pytanie .. otóż w elektromagnezie jak tą śróbkę się bardziej wkręci to zawór będzie bardziej otwarty czy zamknięty ...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Sob 21:51, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Zawór najlepiej zdejmować/zakładać od góry.
Zbiornik paliwa do góry, odkręcić zbiorniczek płynu chłoniczego i na bok go,wyjąć aku, wyjąć półkę aku i wszytsko mozna swobodnie robić. Wydaje się trudne a po pierwszym zrobieniu będzie to zajmowało tylko kilka minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Sob 23:28, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ok byłem odkręciłem wyciągnąłem i mam wrażenie że zawór się nie otwiera do końca
Patrzcie na foty:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nr.1 To ślad jak jest zawór zamknięty to do tego miejsca...
nr.2 W tym miejscu zawór jest otwarty i tu widać po śladzie że zawór raczej się nie otwiera do końca no nie ? Co powinienem zrobić w tym przypadku tzn. dokręcić śrubkę czy wykręcić ją bardziej ?
Aha i wyjąłem go ale uszczelka się została stara to nie będzie żadnych przedmuchów ?
Na przyszłość wstawiaj mniejsze foty bo będzie warn. ~Kubcyś
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adverion dnia Sob 23:30, 12 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrusiek15
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:40, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Co do zaworu nie potrafię ci pomoc przez forum. Co do uszczelki to jeżeli ze starą coś ci się stało musisz silikonu zaro odpornego wcisnąć i przykręcić bo inaczej RS-ka będzie miała z 200 db na postoju. I spaliny będą waliły oszołamiająco;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Nie 12:36, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
no ale śrubkę od elektromagnezu to trzeba wkręcić czy wykręcić żeby zawór się bardziej otwierał ?..
No i sądząc po tych śladach to czy on jak się otwiera to się nie otwiera za mało ?? czy może dobrze ..?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Nie 16:54, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Aj Adverion Ty to masz problemy z tą RS.
Nie patrz pośladach tylko zrób to inaczej.
Napisze CI w punktach: (zawór ma być zamontowany w moto)
1. Bak do góry
2. Odpinasz kostkę elektrozaworu
3. zdejmujesz pługi żeby wyciągnąć wydech z moto
4. Zdejmij wydech.
5. Wkładasz palec tam gdzie był wydech włożony w cylinder i będziesz czuł jak jest język zaworu.(powinien byc zamknięty czyli zatykać okno wydechowe w większym stopniu)
6. Podłączasz jakimiś niepotrzebnymi kabelkami elektromagnes pod napięcie np centralnie pod aku(wtedy elektromnes zadziała i wciągnie język,czyli język się powinien schować)
7. ponownie wkładasz palec w okno wydechowe i sprawdzasz jak jest język,powinien być schowany równo z częścią cylindra,nie powinien wystawać,nie powinien być "głębiej".
Regulacje masz na lince.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Nie 17:17, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ok a w razie jak będzie wystawał to wtedy jak zrobić żeby był bardziej schowany ??
A sądząc po śladach na języczku to jest dobrze czy źle ? tka na oko tylko..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Nie 17:33, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Na lince masz regulacje, jak "wydłużysz" pancerzyk na regulacji to się schowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Nie 18:28, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
nie rozumiem ...
mam linkę wkręconą w elektor magenez i tą śrubkę mam wkręcić czy wykręcić w ten elektro magnez żeby zawór się bardziej schował...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|