Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
norek1996norek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 16:00, 12 Maj 2013 Temat postu: Zębatki |
|
|
Jaki uklad zebatek polecacie bo mam 40/15 a chcialbym miec lepszego kopa ale tez niezbyt ujmujac v-max
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 17:51, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
17/40 to taki optymalny na v-max i przyspieszenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
norek1996norek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 18:10, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Mam teraz 15/40 to jak na 17 wymienie to musze z lancuchem czy styknie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:50, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jak chciałbyś mieć lepszego kopa to na tył większą na tył mniejszą
Jeśli chodzi o V-max to przód większa tył mniejsza
Jak masz 15/40 i mało ci dalej kopa to musisz z tyłu dać większą czyli więcej zębów z przodu mniejszą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JACO
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:52, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
jeśli mam zębatki 14/39 to jak to sie ma do 17/40 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Nie 19:33, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
O chłopie.
3 ząbki z przodu to bardzo dużo i znaczna różnica.
No miałbyś większy v max na 17/40, a na 14/39 lepsze przyśpieszenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|